فرمانده کل ارتش: شهادت سردار سلیمانی موجب انسجام بیشتر جبهه مقاومت می‌شود

فرمانده کل ارتش: شهادت سردار سلیمانی موجب انسجام بیشتر جبهه مقاومت می‌شود
جمعه 13 دی 1398 - 11:58

فرمانده کل ارتش با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهادت موجب انسجام بیشتر جبهه مقاومت و ایستادگی بیشتر در برابر جبه باطل خواهد شد.

العالم - ایران / سیاسی

امیر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز جمعه در ارتباط تلفنی با شبکه خبر با موضوع شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: برابر وعده‌های خداوند بزرگ شهادت‌ها موجب تقویت و بالندگی جبهه مقاومت خواهد شد.

وی ا فزود: رژیم تروریستی آمریکا با اقدام اخیر خود کار زشتی کرده و حقانیت جبهه مقاومت را بیش از پیش در دنیا ثابت کرد ضمن اینکه واقعیت چهره کریه آنها نیز به همه جهانیان نشان داده شد.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: با شهادت حاج قاسم سلیمانی آمریکایی‌ها متضرر شده و جبهه مقاومت با بالندگی بیشتر پیش خواهد رفت.

امیر موسوی گفت: قطعا شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث سرنگونی رژیم تروریستی و ترویست پروران در دنیا خواهد شد.

وی گفت: روحیه اخلاق و ایثار سردار حاج قاسم سلیمانی اینگونه بود که وی کار را فقط برای خدا، کلمه حق و در مسیر نورانی ولایت انجام می‌دهد ضمن اینکه قدرت اشراف و تصمیم‌گیری بیشتری نسبت به دیگران داشت.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد:‌در سال‌های اخیر که سردار سلیمانی در جبهه مقاومت ماموریت‌های خود را انجام می‌داد در تمامی عرصه‌ها اشراف و مدیریت برخواسته از خلوص نیت ویژه ای داشته و گام‌ برداشته هم در مسیر ولایت بود که باعث چیدن میوه‌های زیادی برای جبهه‌ مقاومت شد.

امیر موسوی گفت: در تاریخ معاصر سردار حاج قاسم سلیمانی وضعیت را در دل‌های مردم منطقه ایجاد کردند چرا که مردم این منطقه با تمام وجود از خوی استکباری و ظلم‌ستیز دولت‌های تروریست و تروریست‌های دست پرورده آنها که ناامنی را ایجاد کرده بودند به سمتی مشخص برد چرا که مردم منطقه عرصه را بر خود تنگ دیده بودند و حاج قاسم سلیمانی توانست در برابر جبهه باطل، جبهه حق را تشکیل دهد.

وی تصریح کرد: شهید سردار سلیمانی براساس آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دل‌های به تنگ آمده و به سطوح آمده از استکبار در منطقه را جمع کرده و جبهه حقی را در برابر استکبار ایجاد کرد.

فرمانده کل ارتش در پایان گفت: به حول و قوه الهی قطعا شهادت سردار سلیمانی موجب انسجام بیشتر جبهه مقاومت شده و همچنین موجب اقدامات جبهه حق علیه استکبار و جبهه باطل خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها