سردار دهقان در گفتگو با العالم: سپهبد سلیمانی به آرزوی خود رسید/آمریکا بهای این جنایت را خواهد پرداخت

سردار دهقان در گفتگو با العالم: سپهبد سلیمانی به آرزوی خود رسید/آمریکا بهای این جنایت را خواهد پرداخت
جمعه 13 دی 1398 - 16:35

سردار حسین دهقان مشاور فرماندهی‌معظم کل قوا در حوزه دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح با حضور در استودیو شبکه العالم، درخصوص شهادت سپهبد سلیمانی تصریح کرد:شخصیت بزرگی را در ایران و محور مقاومت از دست دادیم.

العالم-ایران/سیاسی

وی افزود: شهید سلیمانی با نایل شدن به شهادت به آرزوی خود دست یافت.

سردار دهقان تاکید کرد: در هر روز و در هر لحظه ای که سپهبد سلیمانی نقش اصلی را در مقابله با داعش داشت ما انتظار شهادت ایشان را داشتیم.

وی تصریح کرد: نقشه های آمریکا و رژیم صهیونیستی با از بین رفتن داعش در عراق و سوریه از بین رفت.

سردار دهقان افزود: امروز هزاران عراقی می توانند نقش شهید ابومهدی مهندس را ایفا کنند و امتزاج خون شهیدان سلیمانی و المهندس نشانگر عمق روابط میان ملت ایران و عراق است.

وی تاکید کرد: پاسخ ایران به ترور سپهبد سلیمانی به وسعت جغرافیای محور مقاومت خواهد بود.

سردار دهقان تصریح کرد: اگر آمریکا واقعا می خواست با تروریسم مقابله کند این جنایت را مرتکب نمی شد و در واقع باید سپهبد سلیمانی را به خاطر تلاش هایش در مقابله با داعش تکریم می کرد.

وی افز.د: آمریکا همواره پس از هر جنایتی که در منطقه مرتکب می شود از کاهش تنش ها با ایران حرف می زند اما واشنگتن به صورت کامل بهای هر جنایتی را که مرتکب شده را خواهد پرداخت.

سردار دهقات تصریح کرد: خون شهیدان سلیمانی و المهندس ضایع نخواهد شد و آنها شهدای امت اسلامی هستند که در طول سالیان اخیر در مقابل استکبار ایستادگی کردند.

وی همچنین تاکید کرد که سردار قاآنی تمام ویژگی ها و خصوصیات لازم را درخصوص جانشینی سردار سلیمانی دارد.

پربیننده ترین خبرها