حاج قاسم سلیمانی در توئیتر جهانی ترند شد

حاج قاسم سلیمانی در توئیتر جهانی ترند شد
جمعه 13 دی 1398 - 19:51

پس از انتشار خبر شهادت غرور آفرین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده پرافتخار نیروی قدس سپاه پاسداران، کاربران فضای مجازي كليد واژه‌هاي #انتقام_سخت #قاسم_سلیمانی #سننتقم، Soleimani# HardRevenge را داغ کردند.

العالم-ایران/سیاسی

"انتقام سخت" هم اكنون ترند نخست توئيتر فارسي است؛ همچنين هشتگ #Soleimani با بيش از یک میلیون توئیت در سراسر جهان، هشتگ عربی #قاسم_سلیمانی با ۲۵۷ هزار توئیت و هشتگ ترکی سردار سلیمانی با ۱۷ هزار توئیت در ترکیه طی چند ساعت گذشته به ترند جهانی شبکه اجتماعی تبدیل شده‌اند.

کاربران فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی مختلف با بازخوانی مجاهدت‌ها این سردار نستوه سپاه اسلام تاکید کردند آمریکا، رژیم غاصب و نوکرانشان به عنوان عاملان شهادت این فرمانده بزرگ، تاوان سختي خواهند داد.

ذیل این كليد واژه‌ها، محتواهايي حول این محور که این جنایت بزرگ، به معنای اعلان جنگ نامحدود به مقاومت است و هیچ کسی نمی‌تواند نتایج آن را کنترل کند با بسامد بالا در حال انتشار است.

در جریان حمله آمریکا به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند و برخی دیگر نیز مجروح شدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تایید کرده است.

پربیننده ترین خبرها