لحظه به لحظه با تشییع پیکر شهید سلیمانی و هم‌رزمانش در ایران

لحظه به لحظه با تشییع پیکر شهید سلیمانی و هم‌رزمانش در ایران
يکشنبه 15 دی 1398 - 07:40

پیکر مطهر سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» و هم‌رزمانشان سحرگاه يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ با حضور مقامات کشوری و لشکری وارد فرودگاه بین المللی اهواز شد.

العالم _ ایران / سیاسی

پیکر پاک شهیدان جبهه مقاومت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر همرزمان این دو شهید سرافراز پس از تشییع در نجف راهی ایران شدند و مردم و مسئولان لشکری و کشوری استان از شب گذشته با حضور در فرودگاه اهواز به استقبال پیکر شهدا رفتند.


13:30|

مردم مشهد چشم‌انتظار سردار دل‌ها/ «حاج‌قاسم» تا ساعتی دیگر روی دستان مردم به حرم می‌رود

مردم مشهد از ساعات آغازین صبح برای وداع با سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی به میدان ۱۵ خرداد مشهد آمده‌اند و هنوز چشم به آسمان منتظر ورود هواپیمای حامل پیکر مطهر سردار دل‌ها هستند.


12:53| پیکر حاج‌قاسم و هم‌رزمان شهیدش راهی مشهدالرضا(ع) شد

پیکرهای مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس راهی مشهدالرضا(ع) شد.


10:20|

وداع باشکوه خوزستانی‌ها با شهید حاج‌قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش

از نخستین ساعات صبح امروز مردم خوزستان خود را از نقاط مختلف استان به اهواز رساندند تا در مراسم تشییع شهید سلیمانی مشارکت کنند.

ازدحام جمعیت به حدی است که مسؤولان برگزاری مراسم تصمیم گرفتند پیکر مطهر شهید سلیمانی و هم رزمان شهیدش در حد فاصل چهارراه نادری تا چهارراه آبادان تشییع شود.


09:00 |

حجم زیادی از خودروهای شخصی و وسایل نقلیه از شهرهای مختلف استان خوزستان به سمت اهواز در حال حرکت هستند و رصد جاده‌های منتهی به اهواز حاکی این موضوع است.

لحظه به لحظه سیل حضور مردم خوزستان برای دیدار با پیکر سردار شهید سلیمانی بیشتر می‌شود، آنان آمده‌اند تا پیوند ناگسستنی با سردار دل‌ها ببندند و بگویند تا پای جان با آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ایم.

تمام اقشار از مرد و زن گرفته تا جوان و پیر، همه برای وداع با "سردار دل‌ها"، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در میدان مولوی اهواز حاضر هستند.


08:44| حضور ميليوني خوزستاني ها در قدردانی از مجاهدت‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی

ضض


07:30 | پیکر مطهر سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» و شهید «ابومهدی المهندس» فرمانده حشدالشعبی عراق و همرزمانشان سحرگاه يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ با حضور مقامات کشوری و لشکری وارد فرودگاه بین المللی اهواز شد.


گفتنی است؛ سخنگوی سپاه پیش از این اعلام کرده بود یکشنبه صبح پیکر سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» ساعت ۷:۳۰ تا ۹:۳۰ در اهواز خواهد بود. مردم و عشایر خوزستان به جهت سابقه حضور ایشان در دوران دفاع مقدس و اینکه این استان نماد دفاع مقدس است درخواست حضور پیکر ایشان را داشتند که مورد موافقت فرمانده کل سپاه قرار گرفت پس از آن در ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳ پیکر ایشان به مشهد مقدس منتقل خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها