وزیر هوانوردی پاکستان ترور سردار سلیمانی را محکوم کرد

وزیر هوانوردی پاکستان ترور سردار سلیمانی را محکوم کرد
دوشنبه 16 دی 1398 - 06:39

وزیر هوانوردی پاکستان با محکوم کردن ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس گفت که این‌ حمله اوضاع منطقه را خطرناک کرده است.

العالم-آسیا

به گزارش روز دوشنبه رسانه‌های پاکستانی، "غلام سرور خان" در گفت‌وگو با خبرنگاران در شهر "راولپندی" افزود: تشدید تنش‌ها در خلیج فارس نگران کننده است زیرا این وضعیت پیامدهای جدی را نیز برای پاکستان به دنبال خواهد داشت.

وی در واکنش به ترور سردار سلیمانی که در حمله تروریستی رژیم آمریکا در بغداد صورت گرفت، اظهار داشت: در دنیا قوانین بسیاری وجود دارد که محافظت از شخصیت‌های مهم کشوری نیز جز این قوانین است .

وزیر هوانوردی پاکستان با ابراز نگرانی از اوضاع منطقه پس از ترور فرمانده شهید نیروی قدس، از ایران و آمریکا خواست تا از خود خویشتنداری نشان دهند.

سرور خان با ابراز تاسف از ترور سردار سلیمانی در جریان حمله موشکی پهپادهای آمریکایی، این اقدام را به شدت محکوم کرد.

وزارت امور خارجه پاکستان روز جمعه و ساعاتی پس از شهادت سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس در حمله تروریستی رژیم آمریکا، ضمن ابراز نگرانی شدید از اوضاع فعلی، بر ضرورت اجتناب از هرگونه اقدام یکجانبه و تهاجمی تأکید کرد.

"شاه محمود قریشی" وزیر امور خارجه پاکستان نیز یکشنبه شب در تماس تلفنی با "محمدجواد ظریف" همتای ایرانی خود درباره تحولات اخیر در منطقه رایزنی کرد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد روز جمعه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور و به شهادت رسیدند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها