حضور گسترده یمنی ها در حمایت از شهدای مقاومت در صنعاء

حضور گسترده یمنی ها در حمایت از شهدای مقاومت در صنعاء
دوشنبه 16 دی 1398 - 17:00

ساعاتی پس از تظاهرات در صعده، هزاران نفر در هوای بارانی صنعاء، پایتخت یمن در محکومیت ترور شهیدان سلیمانی و المهندس تجمع کردند.

العالم-یمن

دربیانیه ای که به همین مناسبت در مراسم راهپیمایی شهروندان یمنی در صنعا صادر شده، آمده است:

"زمان آن فرارسیده است که آمریکا و صهیونیست ها بارخود را ببندند و از منطقه خارج شوند، ما ملتی هستیم که به شهدای خود افتخار می کنیم و با خون شهدا پیروز می شویم، به ملت ایران و عراق و امت اسلامی شهادت دو مجاهد بزرگوار اسلام، شهیدان حاج قاسم سلیمانی و المهندس و یارانشان تسلیت عرض می کنیم.

ترور دو نفر از فرماندهان مسلمان بمنزله دشمنی آشکار علیه امت اسلامی است، مردم یمنی که در مقابل تجاوز و دشمنی آشکار علیه یمن ایستادگی کردند با تمام قوا آماده هستند که در معرکه رهایی از هیمنه دشمن و جبهه حق علیه باطل در کنار آزادگان بمانند.

آمریکا باید مسئولیت عواقب تمام اقدامات وحشیانه اش را بپذیرد، و آحاد مسلمین و ملت مسلمان این حق را دارند که پاسخ اقدام وحشیانه آمریکا در ترور شهید سلیمانی و شهید المنهدس و یارانشان را بدهند.

این جنایت آمریکا آغازگر دوره جدیدی خواهد بود که در آن یا به ارزشهای والای انسانی بازمیگردیم و یا اینکه آمریکا به همان قانون جنگل خود ادامه می دهد.

استفاده از همه ابزارهای موجود برای بیرون راندن آمریکایی ها از منطقه یکی از راههای نشان دادن وفاداری به خون شهداست.

محور مقاومت همچون یک پایگاه مستحکم برای امت اسلامی است و آزردگی شدید دشمن به دلیل آن است که محور مقاومت توانسته است همه معادلات دشمن را در منطقه به هم بریزد."

پربیننده ترین خبرها