پرسه های سفیر انگلیس در تهران و اشک‌های ترامپ

پرسه های سفیر انگلیس در تهران و اشک‌های ترامپ
دوشنبه 23 دی 1398 - 22:59

رویکرد غرب در مقابل اتفاقات ایران عجیب است، آنها از یک سو روی قدرت و صلابت جمهوری اسلامی ایران و وحدت و همبستگی ملت چشم می بندند و از سوی دیگر برای نقل اخبار و حوادث فتنه، سراپا گوش و آماده انتقام از ایران هستند.

العالم_درگوشی

دشمنان این مرز و بوم چشمان خود را در مقابل تشییع شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همراهان آزاده وی که تنها در تهران با حضور بیش از 7 میلیون ایرانی برگزار شد بستند، مراسمی که در نوع خود بی نظیر است، میلیون ها نفر برای تشییع سنبل مقاومت و قهرمانشان در شهرها و استانهای مختلف به خیابان آمدند؛ اما هیچ مسئول غربی جرات نداشت در مورد قیام مردم صحبت کند، این حضور مشت محکمی بود بر دهان تمامی رژیم هایی که به دنبال کم رنگ کردن محور مقاومت هستند.

اما در مقابل اگر تعدادی در خیابان‌ها تجمع کنند فورا سفارتخانه های غرب عناصر و نیروهای خود را به سمت آشوبگران گسیل می کنند. تا جایی که عرف و قوانین بین المللی را به راحتی زیر پا می گذارند و سفیرشان را به جمع آشوبگران می فرستند! در رسانه های خود به زبان فارسی تظاهرکنندگانی را تشویق به آشوبگری فرا می خوانند، اما این برای آنها کافی نیست و برای تکمیل نقشه خود، سفیرشان را برای حمایت کامل به جمع تظاهرات کنندگان می فرستند، آنچه در تهران رخ داد در نوع خود بی مانند است، سفیر انگلیس در جمع تظاهرات کنندگان روبروی دانشگاه امیرکبیر حاضر شد، ماموران او را بازداشت می کنند و پس از 15 دقیقه هویت خود را آشکار می کند و می گوید من سفیر بریتانیا در ایران هستم!

سفیر انگلیس ادعا می کند که نمی دانسته این تظاهرات غیرقانونی است و تصور کرده این تظاهرات برای یادبود جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراین برگزار شده است.

در خصوص پرسه زدن شبانه سفیر انگلیس در تهران یک سوال مهم مطرح می شود: چرا او به صف تظاهرات کنندگان غیر قانونی در مقابل دانشگاه امیرکبیر پیوست نه جای دیگر؟ فراموش نکنید که تهران از لحاظ مساحت از لندن بزرگتر است و او می توانست آن شب هر جای دیگری باشد اما چرا در تظاهرات غیرقانونی! ادعاهای سفیر انگلیس یادآور همدردی دروغین ترامب برای ایرانیان است وی ایرانیان را به تجمع و اعتراض دعوت می‌کند درحالی که با آنان در جنگ است، ترامپ ایران را سخت تحریم می کند و حتی مانع از صادرات دارو و مواد غذایی می شود ولی از سوی دیگر به زبان فارسی توئیت می کند که من در کنار شما هستم! اما او نمی داند آنچه باعث قدرت روزافزون ایران می شود، زندگی براساس مکتب مقاومت است، اصولی که استکبار جهانی را به زانو در آورده است.

پربیننده ترین خبرها