ازسرگیری عملیات ارتش سوریه در جنوب ادلب

ازسرگیری عملیات ارتش سوریه در جنوب ادلب
پنج‌شنبه 26 دی 1398 - 02:48

منابع میدانی در سوریه می‌گویند که نیروهای ارتش سوریه چهارشنبه شب عملیات نظامی خود را در ریف جنوب شرقی ادلب از سر گرفته و بر چند روستا مسلط شدند.

العالم-سوريه

پس از حملات گسترده گروه تروریستی جبهه النصره در دسامبر گذشته به مواضع ارتش سوریه در ادلب، نیروهای سوری عملیاتی را برای دفع این حملات انجام دادند که این عملیات به‌ موجب توافق آتش‌بس بین روسیه و ترکیه از روز نهم ژانویه متوقف شده است.

حالا نیروهای ارتش سوریه در واکنش به نقض مکرر توافق آتش‌بس در ادلباز سوی تروریست‌ها، از چهارشنبه شب عملیات خود را در جنوب شرقی این استان از سر گرفته است.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که عناصر تروریستی وابسته به «جبهه النصره» و «اجناد قوقاز» (سربازان قفقاز) طی ساعات گذشته ضمن نقض آتش بس، مواضع ارتش سوریه را بار دیگر در جنوب شرقی ادلب هدف قرار دادند که در پی آن ارتش سوریه مجبور به ازسرگیری عملیاتش برای دفع این حملات تروریست‌ها شد.

منابع میدانی خبر دادند که ارتش سوریه چهارشنبه با انجام یک عملیات «غافلگیر کننده» و درگیری شدید با عناصر جبهه النصره و اجناد قوقاز، روستاهای «نوحیه شرقی»، «نوحیه غربی» و «البرسه» در ریف جنوب شرقی ادلب را از دو گروه تروریستی ذکر شده بازپس گرفت.

منابع میدانی تأکید کردند که از سرگیری عملیات ارتش سوریه در جنوب ادلب در واکنش به اقدام تروریست‌ها در نقض مکرر آتش‌بس صورت گرفت.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها