تروریست ها گلوله باران حلب را از سر گرفتند

جمعه 27 دی 1398 - 11:09

در حمله گروه های تروریستی به محله های شهر حلب در شمال سوریه 7 غیر نظامی به شهادت رسیده و 20 نفر دیگر مجروح شدند.

العالم - سوریه

در حمله موشکی و خمپاره ای تروریست ها به شهر حلب ده ها غیر نظامی به شهادت رسیده یا مجروح شدند. مرکز دیده بان حقوق بشر سوریه وابسته به مخالفان، این خبر را تأیید کرده است.

یک منبع آگاه در مرکز فرماندهی پلیس حلب گفت که گروه های تروریستی که در مناطق غربی و حومه شمال غرب حلب موضع گرفته اند از جمله گروه تروریستی النصره محله حی السکری را در اوج شلوغی و تردد مردم و خودروها، موشک باران کرد. محله های مسکن السبیل، خیابان النیل و الشهبا و الخالدیه و الحمدانیه نیز هدف حمله های موشکی تروریست ها قرار گرفتند.

گروه های تروریستی طی روزهای گذشته نیز گلوله باران روزانه شهر حلب را آنهم در اوج شلوغی و رفت و آمد شدت داده اند. منابع بیمارستانی گفته اند تروریست ها در گلوله باران مناطق غیر مسکونی از موشک های با قدرت انفجار بالا استفاده کرده اند.

ارتش نیز بلافاصله مواضع تروریست ها و خطوط امدادرسانی به آنها را در حومه شرقی حلب زیر آتش گرفت.

در حومه جنوب شرق ادلب نیز ارتش پس از یک آتش بس چند روزه عملیات نظامی خود را از سر گرفت. ارتش در این عملیات چندین منطقه از جمله شهرک های ابو جریف و النیحه غربی و شرقی و تل خطره را پس از درگیری سنگین با تروریست ها از جمله تروریست های النصره و گروه موسوم به "اجناد القوقاز" آزاد کرد.

ارتش همچنین دامنه پیشروی خود را به سمت جاده حلب – دمشق توسعه داد. این در حالی است که شهرک های الکنائس و خان السبل و کرسیان در فهرست عملیات های بعدی ارتش هستند.

ارتش در عملیات خود مواضع تروریست ها را منهدم کرده و در حال پیشروی به سمت شهرهای سراقب و معره النعمان در استان ادلب است.

پربیننده ترین خبرها