پخش زنده خطبه های نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب در شبکه های خبری مهم جهان

پخش زنده خطبه های نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب در شبکه های خبری مهم جهان
جمعه 27 دی 1398 - 12:14

در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در طلیعه گام دوم انقلاب، مراسم نماز جمعه تهران به امامت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و با حضور پر شور مردم بصیر و انقلابی در مصلی امام خمینی(ره) آغاز شد.

العالم- ایران/ سیاسی

خطبه های نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب در شبکه های خبری مهم جهان به صورت زنده در حال پخش است.

خبرگزاری انگلیسی «رویترز» با پرداختن به برگزاری نماز جمعه امروز تهران به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران، به حضور جمعیت گسترده مردم اشاره کرد.

رویترز با بیان اینکه نماز جمعه معمولا در زمان ظهر در ایران برگزار می شود نوشت، تلویزیون ایران صف‌های طولانی مردم و اتوبوس‌هایی که آنها را از نقاط مختلف تهران [به مصلی] می‌رسانند، نشان داد که از صبح برای حضور آمده‌اند.

این خبرگزاری در ادامه مدعی شد که احتمالا رهبر معظم ایران امروز بار دیگر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بعد از حادثه برای هواپیمای مسافربری اوکراینی، حمایت می‌کند.

رویترز همچنین احتمال داد آیت‌الله خامنه‌ای «دشمنان» و به‌طور خاص واشنگتن را به دلیل التهاب‌آفرینی و ایجاد آشوب اجتماعی مورد انتقاد قرار دهد.

شبکه تلویزیونی فرانس 24 تصاویری مستقیم از برگزاری نماز جمعه تهران به امامت آیت الله خامنه ای رهبری معظم انقلاب پخش کرد

qq

بازتاب خطبه‌های رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران در آسوشیتدپرس:

ترامپ، دلقکی است که تظاهر می‌کند حامی ایرانی‌ها است اما به آنها خیانت خواهد کرد.
حمله به پایگاه‌های آمریکایی، ضربه‌ای به وجهه آمریکا بود.

وبگاه شبکه «بلومبرگ» در خبری به انعکاس خطبه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران در نماز جمعه امروز تهران پرداخته و نوشت او «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا را «دلقک» خطاب کرد.

بلومبرگ نوشت: «رهبر معظم ایران گفت ترامپ دلقکی است که تظاهر به حمایت از مردم ایران دارد... اگر هم باشید کنار مردم هستید تا خنجر زهرآلود را وارد سینه ملت کنید».

این رسانه آمریکایی همچنین افزود که آیت‌الله خامنه‌ای با «بزدلانه» خواندن ترور سردار شهید سلیمانی به دست آمریکایی‌ها، حضور گسترده مردم ایران در مراسم تشییع پیکر وی را نشانه حمایت آنها از جمهوری اسلامی دانست.

شبکه الجزیره با پخش بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های امروز نماز جمعه، از قول ایشان گزارش کرد که سیلی سپاه پاسداران به آمریکا، سیلی به ابهت ابرقدرتی آمریکا بود.

الیوم السابع تیتر خود را به این بخش از سخنان رهبری انقلاب اختصاص داد که فرمودند: «همه نیروهای مسلح ما بسیج و سپاه و .. زیربنای فکری‌شان همه این اهداف الهی و بلند است...»

روزنامه الاهرام مصر نیز با بازتاب سخنان مقام معظم رهبری، نوشت: «رهبر معظم ایران در خطبه امروز گفت که حملات موشکی ایران به اهداف آمریکایی در عراق "سیلی بر صورت" ایالات متحده بود بود و تأکید کرد که خدا با ماست.»


پربیننده ترین خبرها