کشکول العالم/

ترامپ؛ نه می بیند و نه می شنود، فقط وراجی می کند

ترامپ؛ نه می بیند و نه می شنود، فقط وراجی می کند
يکشنبه 29 دی 1398 - 09:39

آمریکا در طول تاریخ کوتاه خود، رئیس جمهوری عوام تر، لوده تر و دروغگوتر از دونالد ترامپ به خود ندیده است.

العالم - کشکول

دروغ، ویژگی خاص و اختصاصی و منحصر به فرد ترامپ است، به طوری که خبرگزاری ها و شبکه های تلوزیونی و دیگر رسانه ها برای رصد دروغ های او که به طور میانگین به ده ها دروغ در روز می رسد، گوی سبقت را از هم می ربایند.

جهان به اتفاق شاهد خروش بیش از 25 میلیون ایرانی برای تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و هم رزم وی یعنی شهید ابو مهدی المهندس بود. هر دو شهید در عملیاتی ناجوانمردانه به دستور حامی درجه یک گروه تروریستی داعش یعنی دونالد ترامپ در مرکز بغداد به شهادت رسیدند. در این تشییع باشکوه - که دشمنان بیش از دوستان به آن اقرار داشتند – میلیون ها انسان یک صدا انتقام از قاتلان سردار سلیمانی را فریاد زدند. حال آنکه ترامپ احمق با حماقت هر چه تمامتر می گوید ملت ایران، آمریکا را دوست دارند.!!

درست است که ترامپ کور است و میلیون ها انسان خشمگین را ندید اما با استفاده از پول عربستان و امارات و دستگاه های جاسوسی رژیم صهیونیستی و آمریکا و غرب، ذره بین برداشت و تعدادی انگشت شمار از ایرانی ها همراه با سفیر انگلیس را که شب هنگام به بهانه ناراحتی از سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین در نقطه ای از تهران جمع شده بودند، دید و به این نتیجه رسید که آنها، ملت ایران هستند و آمریکا را دوست دارند.

در حالی که همه جهان و حتی اطرافیان خود ترامپ، به رشادت ها و مبارزات قهرمانانه سپهبد سلیمانی علیه "داعش" اعتراف دارند و اذعان می کنند که این سردار بزرگترین نقش را در نابودی گروه تروریست داعش داشته است؛ گروهی که به گواه ترامپ و هیلاری کلینتون، آمریکا نقش اصلی را در شکل گیری آن داشته است. با این حال ترامپ پس از ترور سپهبد سلیمانی، اعلام کرد که یک "تروریست" را به قتل رسانده است در حالی که همه عالم و آدم از جمله خود آمریکایی ها می دانند که تروریست درجه یک ترامپ است و دار و دسته افراطی صهیونیستش.

ترامپ برای توجیه جنایت تروریستی خود، شروع به سرهم کردن مشتی اراجیف و دروغ کرده و مدعی شد که شهید سردار سلیمانی قصد داشته است چهار سفارت خانه آمریکا را منفجر کند. اما دو روز بعد "مایک اسپر"، وزیر دفاع آمریکا با اذعان به دروغگویی ترامپ، اعلام می کند که سازمان جاسوسی آمریکا هیچ مدرک و اطلاعاتی که نشان بدهد این شهید نیتی برای حمله به سفارت های آمریکا را داشته است، در دست ندارد.

اما از آنجا که هر عملی، عکس العملی با همان شدت و قدرت به دنبال دارد، پاسخ ترور شهیدان سلیمانی و المهندس، فقط و فقط اخراج ارتش تروریستی آمریکا از منطقه برای همیشه است... اندکی صبح سحر نزدیک است.

پربیننده ترین خبرها