حماس: غرفه رژیم صهیونیستی در «اکسپو دبی» عادی‌سازی روابط است

حماس: غرفه رژیم صهیونیستی در «اکسپو دبی» عادی‌سازی روابط است
دوشنبه 30 دی 1398 - 15:30

سخنگوی حماس در واکنش به خبر برپایی غرفه رژیم صهیونیستی در نمایشگاه «اکسپو دبی 2020»، این اقدام را عادی‌سازی روابط و غیرقابل قبول خواند.

العالم - فلسطین اشغالی

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، امروز دوشنبه، در واکنش به اعلام وزارت خارجه رژیم صهیونیستی مبنی بر برپایی غرفه‌‌ این رژیم در نمایشگاه «اکسپو دبی ۲۰۲۰» در کشور امارات، این اقدام را عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و غیرقابل قبول خواند.

به گزارش وبگاه خبری «المرکز الفلسطینی للاعلام»، سخنگوی حماس در همین ارتباط از طرف‌هایی که سعی بر عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر دارند خواست که این اقدام را متوف کنند.

در همین ارتباط قاسم گفت: «این [اقدام] اشغالگر (رژیم صهیونستی) را تحریک می‌کند جنایت‌هایش علیه ملت ما و کارشکنی‌هایش علیه مقدسات امت را افزایش دهد».

قاسم در ادامه افزود: «رژیم صهیونیستی باید دشمن اصلی امت باقی بماند. باید مبارزه با این رژیم و مقابله با سیاست‌هایش ادامه داشته باشد سیاست‌های این رژیم تمام فرصت‌های زنده‌ کردن امت و پیشرفت آن را تضعیف کرده است».

پیشتر، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که قرار است این رژیم با همکاری امارات، در نمایشگاه «اکسپو دبی ۲۰۲۰» غرفه خود را بر پا کند.

فارس

پربیننده ترین خبرها