ادامه حملات جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی/ زخمی شدن چند یمنی

ادامه حملات جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی/ زخمی شدن چند یمنی
دوشنبه 30 دی 1398 - 18:13

جنگنده های ائتلاف متجاوز آمریکایی - سعودی، در 24 ساعت گذشته، بار دیگر آتش بس را در الحدیده یمن نقض کردند و در ادامه حملات متجاوزان سعودی، عده ای از شهروندان یمنی زخمی شدند.

العالم - یمن

به گزارش خبرگزاری یمنی (سبأ)، جنگنده های متجاوز ائتلاف سعودی - آمریکایی، طی 5 حمله استان صنعا را هدف قرار دادند و استان صعده نیز هدف حملات موشکی و توپخانه ای

متجاوزان قرار گرفت.

در حمله موشکی و توپخانه ای جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی به روستاهای واقع در بخش رازح در استان صعده یمن، یک دختر بچه یمنی زخمی شد.

همچنین دو شهروند یمنی امروز به ضرب گلوله نیروهای گارد مرزی عربستان سعودی در استان صعده، زخمی شدند.

یک منبع امنیتی یمنی گفت نیروهای گارد مرزی سعودی به شهروندان در منطقه مرزی شدا تیراندازی کردند که بر اثر آن، دو شهروند یمنی زخمی شدند.

منبع یاد شده، ادامه تجاوز ائتلاف آمریکایی - سعودی - اماراتی در حمله به مردم یمن و ارتکاب جنایت های فجیع علیه آنان را محکوم و تاکید کرد این جنایت ها ، با گذشت زمان فراموش نمی شود و عاملان آن مورد تعقیب و مجازات قرار خواهند گرفت.

خبرنگار شبکه العالم در یمن نیز از کشته و زخمی شدن چند نفر در درگیری های مسلحانه میان نیروهای وابسته به هادی و قبایل وادی حضرموت در جنوب شرق یمن خبر داد.

خبرگزاری یمنی سبأ به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد : نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی ،

18 خمپاره شلیک کردند و با تیربار به خیابان 50 در شهر الحدیده حمله کردند.

منبع یاد شده افزود: نیروهای متجاوز ، فرودگاه الحدیده را نیز هدف حملات راکتی قرار دادند و در شهر الشعب و خیابان صنعاء نیز شهروندان یمنی با حملاتی با تیربار هدف قرار گرفتند.

منبع یاد شده همچنین اعلام کرد که اهالی روستاهای واقع در بخش رازح در استان صعده نیز در معرض حملات راکتی و توپخانه ای نیروهای متجاوز سعودی قرار گرفتند.

پربیننده ترین خبرها