اسیر سوری:

تل‌آویو از تروریست‌ها در سوریه حمایت تسلیحاتی می‌کند

تل‌آویو از تروریست‌ها در سوریه حمایت تسلیحاتی می‌کند
شنبه 5 بهمن 1398 - 10:41

یک اسیر سوری آزاد شده از زندان‎های رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این رژیم علاوه بر انتقال مجروحان گروه‌های مسلح در سوریه به شهرک‌های جولان، برای این گروه‌ها سلاح می‌فرستد.

العالم - فلسطین اشغالی

«صدقی المقت» اسیر قدیمی سوری که چندی پیش از زندان‌های رژیم صهیونیستی آغاز شد، اعلام کرد، اطلاعات رژیم صهیونیستی افراد وابسته به گروه‌های مسلح را از سوریه به شهرک‌های صهیونیستی در جولان منتقل می‌کند.

وی با حضور در برنامه «المشهدیه» شبکه «المیادین» گفت که اتفاقات در نوار مرزی با جولان را دنبال می‌کرده و دیده که رژیم صهیونیستی مجروحان گروه‌های مسلح را به جولان منتقل و برای این گروه‌ها سلاح می‌فرستاده است.

المقت در ادامه تسلیت رفقای اسیرش در زندان‌های صهیونیستی در پی شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه ایران را ابلاغ کرد و گفت: بسیاری از اسرا در داخل بازداشت‌گاه از من خواستند که این تسلیت و درود به مقاومت را ابلاغ کنم.

سپهبد سلیمانی و همرزمانش در سیزدهم دی ماه در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

صدقی المقت اسیر سوری در زندان رژیم صهیونیستی که به «سرسلسله اسرای سوری» معروف است، بیستم آذرماه آزاد شد.

المقت ۲۷ سال را در زندان‌های رژیم صهیونیستی گذارنده بود و در سال ۲۰۱۲ آزاد شد. اما در سال ۲۰۱۵ به اتهام گرفتن یک ویدئو که همکاری میان رژیم صهیونیستی و جبهه‌النصره را نشان می‌داد بار دیگر بازداشت و به ۱۴ سال زندان محکوم شد.

فارس

پربیننده ترین خبرها