عربستان ابتدا کفاره 'هولوکاست' یمن را بپردازد!

عربستان ابتدا کفاره 'هولوکاست' یمن را بپردازد!
شنبه 5 بهمن 1398 - 19:48

روزی نیست که عربستان در دوره بن سلمان، جنجال سنگینی به بار نیاورد، از جنایت هولناکی چون ترور جمال خاشقچی گرفته تا رسوایی سنگینی همچون هک تلفن رئیس شرکت آمازون تا فساد مالی مثل خرید اشیای لوکس و کاخ های چندین میلیارد دلاری، این کشور هر روز شاهد یک رسوایی جدید است.

العالم ـ عربستان سعودی

سرکوب مخالفان مثل بازداشت شاهزاده ها و ثروتمندان سعودی و دست اندازی بر اموال و دارایی های آنها به بهانه مبارزه با فساد یا ارتکاب فجایع دیپلماتیک مثل بازداشت نخست وزیر لبنان در ریاض و مجبور کردن او به استعفا یا سرسپردگی محض حقارت بار در مقابل ترامپ و بازگذاشتن دست او برای غارت یک تریلیون دلار از دارایی های عربستان و در نهایت گدایی حقارت بار دوستی از رژیم صهیونیستی از دیگر رسوایی های عربستان در زمان بن سلمان است.

استفاده از کلمه گدایی در مورد کشوری مثل عربستان به هیچ وجه اغراق نیست. یا وقتی که این کشور را به فساد متهم می کنیم، اغراق نکرده ایم. وقتی شخصیتی مثل دبیر کل انجمن جهان اسلام در عربستان و وزیر دادگستری سابق این کشور (محمد عبد الکریم العیسی) از اردوگاه 'آشویتس' در لهستان دیدار می کند و به قربانیان 'هولوکاست' ادای احترام می کند و با هیئت همراه خود نزدیک بنای یادبود آنها، نماز می خواند و این حرکت را کاری مقدس و افتخاری بزرگ می داند، دیگر چه می توان گفت.!!

نمی دانم امت اسلامی چه گناهی مرتکب شده است که به حکومتی مثل حکومت عربستان سعودی مبتلا شده است؛ حکومتی که بر منابع و ذخایر عظیم نفت و مقدرات جهان اسلام چنبره زده است و دارایی های بی اندازه مسلمانان را اینگونه صرف ترویج وهابیت و حمایت از دشمنان امت اسلامی می کند. بویژه که علمای وهابیت به لطف درآمدهای نفتی این مقوله نادرست را که نظام آل سعود نماینده اهل سنت و 'توحید ناب' است و عربستان نماینده اسلام 'اصیل' است، ترویج کردند؛ حال آنکه آنچه که عملا رخ می دهد فقط اقدامات خیانت آمیز برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است که فقط افراد مزدور دست به چنین اقدامی می زنند.

اقدام العیسی در سایه سیاست سرسپردگی ولیعهد سعودی در مقابل رژیم اشغالگر اولین مورد نیست و آخرین مورد نیز نخواهد بود. در سال 2018 در راستای عملی کردن سیاست بن سلمان در به رسمیت شناختن حق رژیم صهیونیستی و اقداماتش در از میان بردن مساله فلسطین، تحت پوشش گفتگوی ادیان، از موزه هولوکاست در واشنگتن بازدید کرد. این در حالی است که العیسی و ولیعهدش حق ملت عرب و مسلمان یمن را به رسمیت نمی شناسند. نظام آل سعود و در پس آن رژیم اشغالگر و و غرب منافق و در راس آن آمریکا، هر روز علیه کودکان و زنان یمن دست به هولوکاست می زنند. اگر هولوکاستی که آل سعود امروز برایش اشک می ریزد، جان چند یهودی در اروپا را گرفته است، هولوکاست های عربستان علیه ملت یمن تاکنون جان صدها هزار نفر را گرفته است. و قحطی و گرسنگی زندگی حدود 20 میلیون یمنی را تهدید می کند؛ چنانکه طبق گزارشهای سازمان ملل که فاجعه یمن را بزرگترین فاجعه انسانی توصیف کرده است، در هر ده دقیقه یک کودک یمنی جانش را از دست می دهد.

امیدوار بودیم کسی که ادعای رهبری یک سازمان اسلامی جهانی! می کند، اندکی بیندیشد و از خود بپرسد کدام یک اقدامی 'مقدس و افتخاری بزرگ' است؛ اینکه هولوکاست صهیونیستها علیه میلیونها فلسطینی در طول 70 سال گذشته را به یاد آوری و خواستار توقف جنایتهای کشورت علیه ملت مسلمان یمن شوی و از هزینه کردن میلیونها دلار درآمد نفتی برای ایجاد فساد در جهان عرب و اسلام جلوگیری کنی و تکفیری های وهابی روانی را از ترسیم چهره ای نادرست از اسلام که خوشایند صهیونیستها و دشمنان اسلام است، بازداری یا آنکه در لهستان ذلت بار بر روی زمین بنشینی و برای آمریکا حامی عرش آل سعود تعظیم کنی؟

پربیننده ترین خبرها