تهدید به بمب‌گذاری، هواپیمای روسی را زمین گیر کرد

تهدید به بمب‌گذاری، هواپیمای روسی را زمین گیر کرد
دوشنبه 7 بهمن 1398 - 13:12

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد: هواپیمای شرکت هواپیمایی آئروفلوت این کشور روز دوشنبه به خاطر تهدید بمب‌گذاری مجبور به فرود اضطراری شد.

العالم ـ اروپا

این رسانه روس نوشت: این هواپیما که متعلق به شرکت هواپیمایی روسیه است قصدعزیمت از شهر «خاباروفسک/ Khabarovsk» به مسکو پایتخت را داشت که به دنبال تهدید بمب گذاری، مجبور به بازگشت به فرودگاه مبدا حرکت این هواپیما شد.

بر اساس گزارش خدمات اضطراری، این هواپیمای مسافری با موفقیت در فرودگاه شهر خاباروفسک فرود آمد و مصدومیتی گزارش نشده است.

یک مقام فرودگاه محل عزیمت این هواپیما، گفته است که خلبان این هواپیما بعد از دریافت پیامی درباره احتمال تهدید وجود بمب در هواپیما آن را به فرودگاه شهر خاباروفسک بازگرداند.

گزارش ادامه می دهد: پرواز شماره ۱۷۱۳ بلافاصله بعد از پرواز این پیام را دریافت و تصمیم به بازگشت گرفتند. همه خدمات اضطراری در وضعیت هشدار بودند. این هواپیما ۲۶۲ مسافر و ۱۰ خدمه پرواز داشت.

اسپوتنیک نوشت: تهدیدهای غلط درباره بمب گذاری در چندین شهر مختلف در روسیه از پایان سال گذشته تاکنون افزایش یافته است که این تهدیدها اغلب در فروشگاه ها، مترو و راه آهن و در مهدکودک ها و مدارس مطرح بوده است.

هفته گذشته خدمات امنیتی روسیه اعلام کرد که پیام های هشدارآمیز غلط از یک سرویس آنلاین از هلند ارسال شده اند. مقامات روسی تلاش کردهاند دسترسی این سرویس در روسیه را قطع کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها