«کرونا» برای اولین بار در پکن هم قربانی گرفت

دوشنبه 7 بهمن 1398
21:26
«کرونا» برای اولین بار در پکن هم قربانی گرفت
مقامات چینی از جان باختن یک مرد 50 ساله در «پکن» پایتخت این کشور به دلیل ابتلا به ویروس مهلک کرونا، خبر دادند.

العالم - آسیا

مقامات چینی دوشنبه شب به وقت تهران از مرگ اولین نفر در پایتخت این کشور به دلیل ابتلا به ویروس مهلک «کرونا» خبر دادند.

به نوشته «خبرگزاری فرانسه»، اولین قربانی در پکن مردی ۵۰ ساله بود که هشتم ژانویه (چهارشنبه ۱۸ دی) به شهر «ووهان» مرکز اصلی شیوع این بیماری رفته بود و بعد از بازگشت به پکن آثار این بیماری در وی نمایان شد.

این مرد چینی امروز در پکن به دلیل نارسایی تنفسی جان خود را از دست داده است.

شهر ووهان با ۱۱ میلیون نفر جمعیت تقریباً از هفته گذشته در قرنطینه بوده و محدودیت شدید رفت و آمد در این شهر برقرار است.

ویروس کرونا در چین تاکنون جان بیش از ۸۰ نفر را گرفته است.

پایتخت چین به دلیل وضعیت اضطراری ناشی از شیوع ویروس کرونا روز یکشنبه آغاز ترم دوم سال تحصیلی در تمامی مراکز آموزشی پایه تا دانشگاه را به تاخیر انداخت.

فارس

کلید واژه ها
0% ...

آخرین اخبار

عراقچی: ایران و عمان چارچوب اداره آینده تنگه هرمز را تعیین می‌کنند


شیخ نعیم قاسم: مقاومت لبنان جهان را شگفت زده کرده است


قالیباف: ملت ایران با ایستادگی خود، محاسبات آمریکا را به شکست کشاند


غریب‌آبادی: ایتالیا و رومانی در تجاوز به ایران مسئولیت بین‌المللی دارند


واکنش فعالان مجازی به مذاکرات سوئیس؛ تثبیت جایگاه ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای


پیام تسلیت پزشکیان به دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر


رهبر انصارالله: در هر جنگ جدیدی در غزه، در کنار مقاومت خواهیم بود/ آمریکا و اسرائیل «شر مطلق» هستند


ایتالیا به‌طور رسمی استفاده از خاکش علیه ایران راتکذیب کند


واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی


تمرین شاگردان قلعه نویی در دانشگاه جرج واشنگتن


پربیننده ترین خبرها