لیگ برتر فوتبال/ برد 2 بر 1 استقلال برابر نفت‌مسجدسلیمان/ آبی های پایتخت در جایگاه چهارم جدول قرار گرفتند

لیگ برتر فوتبال/ برد 2 بر 1 استقلال برابر نفت‌مسجدسلیمان/ آبی های پایتخت در جایگاه چهارم جدول قرار گرفتند
شنبه 12 بهمن 1398 - 19:07

دیدار جذاب تیم‌های استقلال و نفت‌مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی با برتری 2 بر 1 آبی پوشان پایتخت به پایان رسید.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

از ساعت ۱۷ امروز (شنبه) در آخرین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت و با برد 2 بر 1 و کسب سه امتیاز این بازی در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت. تیم فوتبال پرسپولیس در صدر جدول این بازی ها قرار دارد.

قضاوت این دیدار را «حمید حاج‌ملک» با کمک‌های «علیرضا ایلدروم» و «فرهاد مروجی» عهده‌دار است.

استقلال که پس از تغییرات در کادر فنی و آمدن «فرهاد مجیدی»، پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را با اقتدار پشت سرگذاشت، دیدار امروز را تهاجمی آغاز کرد.

در دقیقه ۱۵ «شیخ دیاباته» ستاره استقلال مصدوم شد و جای خود را به «مهدی قائدی» داد تا آبی‌ها با شوک مواجه شوند.

در دقیقه بیستم، توپ ارسالی روی دروازه استقلال به دریک دروازه برخورد کرد و در ادامه «آرمان قاسمی» دروازه خالی استقلال را گشود.

در دقیقه ۲۶، نفت در آستانه گل دوم قرار داشت که «سجاد جعفری» این بخت عالی را از دست داد.

در دقیقه ۳۴ حرکت مناسب بازیکنان استقلال توپ را در محوطه جریمه به «ارسلان مطهری» رساند تا او به خوبی گل تساوی را به‌ثمر برساند.

در نیمه دوم استقلال توسط مهدی قائدی به گل دوم خود دست یافت و این نتیچه تا پایان بازی باقی ماند. دو تیم در نیمه دوم فرصت هایی برای گل زنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت بازی با همان نتیجه 2 بر 1 به پایان رسید.

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، شاهین طاهرخانی، میلاد زکی پور، هروویه میلیچ، آرش رضاوند، علی دشتی، فرشید باقری، علی کریمی، شیخ دیاباته (مهدی قائدی) و ارسلان مطهری

ترکیب نفت

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، صادق صادقی، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی، میثم نقی زاده، مجید عیدی، سجاد جعفری، پیام ملکیان، آرمان قاسمی و عماد میرجوان

پربیننده ترین خبرها