ملت عراق، مگس های سایبری سعودی را زیر پا له می کند

ملت عراق، مگس های سایبری سعودی را زیر پا له می کند
دوشنبه 14 بهمن 1398 - 20:09

از زمانی که کشورهای مرتجع عربی و درصدر آن ها عربستان سعودی، تصمیم گیری های مربوط به خود را به واسطه درآمدهای سرشار نفتی که به خزانه هایشان وارد می شود، درجهت خدمت به منافع آمریکا و رژیم اسرائیل اتخاذ می کنند، این مقوله که نفت کشورهای عربی به جای نعمت، مایه عذاب آن ها شده است، مصداق پیدا کرده است.

العالمدرگوشی

حال تصور کنید، اگر عربستان نفت نداشت، در آن صورت، عرب ها در چه وضعیتی بودند؟

آیا آمریکا نظام خاندانی را که در خارج از تاریخ زندگی می کند، حفظ می کرد؟

آیا پایگاه های آمریکایی مانند غده های سرطانی در منطقه ایجاد می شد؟ آیا حق و حقوق فلسطین از دست می رفت؟ آیا رژیم های آزادیخواه عربی با این همه توطئه و فتنه روبرو می شدند؟ آیا وهابیت مانند سرطان، درکشورها منتشر می شد؟

آیا گروه های تکفیری مانند القاعده و داعش و امثال آن ها، به هتک حرمت سرزمین مسلمانان و آبروی آن ها می پرداختند؟
آیا کشورهای لبنان، عراق، یمن، سودان و لیبی وارد گردونه خشونت و ناآرامی و فتنه می شدند؟

آیا ما از سخنان منفور طایفه گری تکفیری رنج می بردیم؟

آیا کشورهای ما دچار اختلاف می شدند و مردم آن ها به خاطر اختلافات طایفه ای و قومی یکدیگر را می کشتند؟

آیا چنین تصویر مخدوش و قبیحی از عرب ها نزد غربی ها ترسیم می شد؟ آیا رژیم اسرائیل به این شکل به ریش عرب ها می خندید؟

آیا آمریکا جرات می کرد که معامله قرن را اعلام کند و فلسطین را به بهایی ناچیز از طرف عربستان به "اسرائیل" بفروشد؟

آیا آمریکا به این شکل فجیع به عرب ها و مقدسات آن ها توهین می کرد؟

آیا عرب ها به "نُقل" محافل صهیونیست ها و آمریکایی ها تبدیل می شدند؟

و هزاران آیای دیگر ...

برای اینکه، توجه شما را به فاجعه هایی که به خاطر نفت عربستان و امارات بر سر عرب ها آمده، جلب کنیم و به این موضوع بی تفاوت نباشیم، مثال زنده ای را ذکر می کنیم که اوضاع آن روز به روز بدتر می شود و به خاطر درآمدهای نفتی منحوس عربستان و در جهت خدمت به صهیونیسم جهانی و طرح های آمریکا ، وضعیت ش روز به روز پیچیده تر می شود.

این مثال زنده، همان عراق است که عربستان و کشور همدست او یعنی امارات در ایجاد فتنه و ناآرامی در امور داخلی آن دخالت کردند.

این دخالت به شکل گسترده از آغاز ماه اکتبر سال گذشته آغاز شد. این کار با صرف دلارهای کثیف نفتی و به کارگیری اختاپوس رسانه ای و ارتش هایی از مگس های سایبری و نیز به خدمت گرفتن مزدورانی از یتیمان صدام خونریز و باندهای جوکر آمریکایی با هدف سوار شدن بر موج تظاهرات مردمی برای مطالبه مبارزه با فساد و محاکمه فاسدان صورت گرفت.

همه گروه های عراقی درباره تظاهرات عراقی ها اتفاق نظر داشتند و درصدر آن ها، مرجعیت عالی دینی در نجف اشرف نیز حمایت خود را از تظاهرات اعلام کرد.

تظاهرات عراقی ها ، تا به امروز دستاوردهایی داشته است که امروز به مرحله تعیین شخصیت پاک دست سیاسی به نام محمد علاوی از سوی رئیس جمهور برای تشکیل دولت موقت رسیده است تا عراق را به ساحل امن برساند.

همه این ها پس از آن اتفاق افتاد که همه متوجه این مساله شده بودند که تلاش هایی صورت می گیرد تا عراق به سوی ناآرامی و تجزیه سوق داده شود، همان اتفاقی که در لیبی و سوریه افتاد.

مقتدی صدر، رهبر گروه صدر از جمله سیاستمداران عراقی بود که در کنار تظاهرکنندگان ایستاد و از آن ها حمایت کرد.

وی به علت این موضع، از سوی برخی ها مورد انتقاد قرار گرفت. صدر حتی با قرار دادن برخی از عناصر خود به عنوان سپر بین تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی و حتی بین برخی طرف های مشکوک که به تظاهرکنندگان حمله می کردند و به کلاه آبی ها معروف شده بودند، جان برخی از عناصر خود را به خطر انداخت.

اما مقتدی صدر پس از اینکه با دلایل قاطعانه برایش مشخص شد که برخی باندها به دنبال خارج کردن تظاهرات از مسیر اصلی خود و بهره برداری از تظاهرات در جهت منافع خود هستند، از طرفداران خود خواست تا از میدان های تحصن خارج شوند، به ویژه پس از اینکه محمد علاوی مامور تشکیل دولت شد تا تظاهرات مشروع مردم و دستاوردهای آن نتیجه بخش باشد.

از زمانی که مقتدی صدر، این موضع مسئولانه خود را اعلام کرد، شبکه های ماهواره ای و ارتش های سایبری سعودی و کشورهای حوزه خلیج فارس ، با برنامه ریزی سفارت آمریکا و کمک های مالی عربستان سعودی و امارات و همراهی باندهای بعثی وهواداران غرب وتکفیری ها ، جنگی کورکورانه را علیه وی و جریانش به راه انداختند.

پس از موضع مسئولانه مقتدی صدر و پاسخ مثبت تظاهرکنندگان مسالمت جو به خواسته وی در جهت تامین امنیت و ثبات عراق، باندهای بعثی و تکفیری و جوکر، جز دروغ، سلاحی در دستان خود نداشتند.

سلاحی که هر چقدر هم استفاده کنندگان از آن حرفه ای باشند، باز هم شکست و ناکامی را به دنبال دارد.

این شبکه ها و ارتش های سایبری آنها خبری دروغ منسوب به شبکه العالم با این مضمون را منتشر کردند: "[آیت الله] سیدعلی خامنه ای، رهبر معظم: از نقش اساسی مقتدی صدر رهبر قهرمان مقاومت در قطع بازوهای آمریکا در عراق که با پایان دادن به تظاهرات خصمانه، تقدیر می کنیم"

باندهای وابسته به سفارت آمریکا و عناصر بعثی و طرفداران آن ها، این خبر را منتشر کردند و به عنوان حقیقتی محض، یاد کردند.

در اینجا، جز خندیدن به حماقت و فلاکت این باندهای سعودی، آمریکایی و اسرائیلی، واکنش دیگری نمی توان نشان داد.

باندهایی که هوشیاری و آگاهی مردم عراق، آن ها را به این درجه از ناکامی و نومیدی رسانده است، این باندها قدرت خود را در تاثیرگذاری بر مردم عراق از دست داده اند، و مردم عراق از این که این باندها به چنین نومیدی و فلاکتی رسیده اند، به ریش آن ها می خندند.

پر واضح است که متن زیرنویس نسبت داده شده به شبکه العالم تا حد زیادی بی ارزش بوده و بدیهی است که از سوی مگس های سایبری نادان سعودی و یا از سوی باندهای جوکر کوچه بازاری و یا عناصر جنایتکار بعثی نوشته شده است.

در پاسخ به این دروغ ها باید گفت که اولا :

- هیچ یک از رسانه های عرب زبان ایران، از واژه "مرشد" (به عنوان رهبر) برای آیت الله خامنه ای استفاده نمی کنند، بلکه به جای آن از واژه "قائد" استفاده می کنند.

-ادبیات رهبر معظم انقلاب به گونه ای نیست که در سخنان خود "مقتدی صدر" را بدون واژه "سید" استفاده کنند.

- رهبر معظم انقلاب و دولت ایران از روز اول شروع تظاهرات مردم عراق، حمایت خود را از تظاهرات به عنوان حق مشروع که قانون اساسی عراق آن را محترم می شمارد، اعلام کردند و سخنان و موضع گیری های آنان موجود و موثق است.هیچ مسئول ایرانی به هیچ وجه برای توصیف تظاهرات مشروع ملت عراق برای مطالبه حقوق خود از عبارت "خصمانه" استفاده نکرده است.

- کسانی که چنین خبرهایی را منتشر می کنند، گمان می کنند که در تحریک ملت عراق علیه طرفداران جریان صدر موفق بوده اند، اما غافل از اینکه با حماقت خود، موجب وحدت بیشتر مردم عراق شده اند.

این اولین بار نیست که مقتدی صدر و جریان صدر از سوی گروه های بعثی و جوکر، هدف قرار می گیرند، این گروه ها پیش از این نیز، تصویری دروغین منسوب به شبکه العالم را پخش کرده بودند.

این تصویر، در روی زیرنویس خبری شبکه، خبری فوری با عنوان "بیماری سید مقتدی صدر " را نشان می داد.

هدف این باندها در آن زمان از پخش این خبر، ضربه زدن به روابط حسنه میان ایران و جریان ها و احزاب داخل عراق و تلاش برای تحریک طرفداران جریان صدر بود.

از جمله خبرهایی که باندهای جوکر و بعثی منتشر کرده و بعدا تکذیب شد، خبر " حضور نیروهای ایرانی درعراق و درمقابل استقرار برخی از نیروهای الحشد الشعبی در ایران برای سرکوب تظاهرات در دو کشور بود!!

همچنین می توان به تصاویری اشاره کرد که غول رسانه های عربی و عبری به فوتوشاپ کردن آن ها اقدام کردند و نیز می توان به تغییر دادن شعارهای اصلاح طلبانه نوشته شده بر روی پارچه نوشته ها و بلاکاردهای معترضان عراقی با هدف ضربه زدن به مرجعیت دینی و ایجاد ناآرامی در عراق و ضربه زدن به ثبات این کشور اشاره کرد.

استفاده از این دروغ آشکار که حتی عوام نیز به آن پی بردند، نشان می دهد که جنبش اصلاحات در عراق به سمت تحقق اهداف خود حرکت می کند و در مسیری قرار گرفته است که در آن قانون حرف اول را می زند و اگر با دقت بیشتر به این موضوع نگاه کنیم، متوجه می شویم که این دروغ ها ناشی از کینه عمیقی است که دشمنان با آن ، درصدد انتقام گرفتن از ملت عراق از طریق بهره برداری از اعتراض های آنان هستند.

تظاهراتی که با دفاع از مرجعیت دینی و اصلاحات و تقویت آرامش و ثبات در این کشور شروع شد و محکومیت دخالت خارجی ها و لزوم خروج نیروهای آمریکایی از این کشور را به دنبال داشت.

سعید محمد - العالم

پربیننده ترین خبرها