زیر گرفتن 14 نظامی صهیونیستی؛ اولین جرقه های انتفاضه علیه طرح ترامپ

زیر گرفتن 14 نظامی صهیونیستی؛ اولین جرقه های انتفاضه علیه طرح ترامپ
جمعه 18 بهمن 1398 - 18:17

مقاومت فلسطین اعلام کرد عملیات زیر گرفتن 14 نظامی صهیونیست، بمثابه آتشفشانی است که علیه رژیم اشغالگر قدس و معامله قرن ترامپ فعال شده است.

العالم-نظرکده

جنبش جهاد اسلامی تاکید دارد، که عملیات استشهادی اخیر در راستای خنثی کردن هرگونه توطئه علیه فلسطین و قدس صورت گرفت.

اعضای مقاومت اسلامی می گویند فلسطینی ها از این عملیات غافلگیر نشده اند، چرا که همیشه توقع واکنش های اینچنینی را از سوی مقاومت فلسطین دارند، اما رژیم صهیونیستی از این عملیات استشهادی به شدت غافلگیر شد و دلیل این غافلگیری هم آن است که این عملیات تیپ گولانی را مورد هدف قرار داد که به خشونت معروف است و به رغم مسلح بودن نتوانستند حتی یک گلوله هم شکلیک کنند.

جهاد اسلامی تاکید کرد که این عملیات بمثابه گذاره های آتش فشانی است که بر سر رژیم صهیونیستی خواهد بارید و این عملیات حامل این پیام به تشکیلات خودگردان فلسطین است که باید به هماهنگی با رژیم صهیونیستی پایان دهد و به سوی انتفاضه کرانه باختری و اراضی اشغالی 1948 پیش رود.

مقاومت اسلامی فلسطین همچنین از ساکنان فلسطینی کرانه باختری و مناطق اشغالی 1948 خواست که نظامیان رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دهند و دوربین های مداربسته را منهدم کنند.

مقامات جهاد اسلامی معتقدند که فلسطینی ها در مسیر یک انتفاضه حقیقی و کامل گام برداشتند، اشغالگران و ترامپ باید بدانند که فلسطین سر خم نخواهد کرد و زیر بار توطئه های یهودی سازی و استحاله فلسطین نمی رود، فلسطین و مقدسات فروشی نیست.

پژوهشگران حوزه رژیم صهیونیستی فاش کردند که ترامپ و رژیم صهیونیستی پیش از اعلام طرح ترامپ به این اطمینان رسیده بودند که فلسطینی ها با ارائه این طرح تنها به سردادن شعار و ابراز خشم بسنده می کنند اما با این ضربه های نظامی که منجر به زخمی شدن 14 نظامی اسرائیلی شد به شدن غافلگیر شدند.

پژوهشگران معتقدند که عملیات استشهادی اخیر رژیم صهیونیستی را بر آن داشت که هزینه هنگفتی را برای تامین امنیت خود در مقابل فلسطینی ها اختصاص دهد، چنانکه در اطراف یک روستای کوچک که حدود 1000 نفر ساکن دارد 500 خودروی نظامی برای حراست مستقر هستند.

ناظران همچنین تاکید دارند که تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی و آمریکایی در همه کشورهای عربی و اسلامی یک امر ضروری است.

علی رمضانی

پربیننده ترین خبرها