تصاویر کم نظیر از کولاک در گیلان و به دام افتادن خودروها در برف سنگین + ویدیو

چهارشنبه 23 بهمن 1398 - 09:08

کولاک و برف سنگین در گیلان همه را غافلگیر و جاده های اصلی ورودی به این استان را مسدود کرد.

العالم ـ ایران اقتصادی

در این ویدیو برف سنگین و مسدود بودن محور تهران - امام ‌زاده ‌هاشم گیلان و خودروهای گرفتار شده در کولاک سنگین را خواهید دید.

انتشار برخی از ویدیوها و تصاویر در فضای مجازی از سوی افرادی که در برف گیر افتاده بودند، حاکی است که روز سه شنبه (22 بهمن ماه) شماری از در راه ماندگان در برف سنگین گیلان که به علت مسدود شدن راه در عوارضی امام زاده هاشم مانده بودند، از حوالی ظهر و بعد از حداقل ۱۰ ساعت بلاتکلیفی با پای پیاده و طی حدود ۳۰ کیلومتر، خود را به رشت رساندند.

استاندار گیلان: برق ۷۰ هزار مشترک وصل شده است

برف شدید گیلان، باعث قطع وسیع برق و جاده‌های استان شده که در نتیجه ارتباطات تلفن و اینترنت گیلان نیز مختل شده است.

در همین خصوص استاندار گیلان روز سه شنبه (22 بهمن ماه) اعلام کرد که برق 70 هزار مشترک وصل شده است و تا ساعت یک بامداد مسیر قزوین - رشت و محور سراوان باز گشایی خواهد شد.

بنابر گزارش منابع محلی، از ساعت حدود ۱۰ صبح سه شنبه (دیروز) بارش برف قطع شده و حدود ساعت ۹ شب برق برخی مناطق و روستاها وصل شده است اما مشکل بسته بودن راه ها و تردد وجود دارد.

انسداد 5 محور اصلی گیلان

بنابر اعلام روز گذشته رئیس مرکز مدیریت راه های گیلان، براثر بارش برف سنگین محورهای پونل – خلخال، اسالم – خلخال، فومن – سراوان، آزادراه قزوین – رشت در محدوده امامزاده هاشم و جاده قدیم رشت – قزوین در محدوده شاه عباسی مسدود شده است، در همین خصوص رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از مسافران خواسته است که به گیلان سفر نکنند.

سخنگوی سازمان اورژانس اعلام کرده بر اثر بارش برف و‌ ریزش بهمن در استان گیلان تا کنون ۷ نفر جان باخته و ۷۸ نفر زخمی شده اند.

پربیننده ترین خبرها