ایران از صعود به فینال رقابت‌های کبدی جهان بازماند

ایران از صعود به فینال رقابت‌های کبدی جهان بازماند
شنبه 26 بهمن 1398 - 23:29

تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی سرکل‌کبدی جهان در پاکستان، نتیجه بازی را به تیم میزبان واگذار کرد و از صعود به فینال این رقابت‌ها باز ماند.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

ملی پوشان ایران امروز (شنبه) در استادیوم علامه اقبال شهر لاهور در پنجمین مصاف خود مقابل تیم پاکستان میزبان رقابت‌های کبدی جهان وارد میدان شدند.

تیم ایران به رغم ارائه بازی شایسته در مرحله نیمه نهایی نتوانست در مقابل میزبان مسابقات به برتری دست پیدا کند و در نهایت با نتیجه ۳۰ بر ۵۲ مسابقه را به پاکستان واگذار کرد.

در دیدار دیگر نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی سرکل کبدی جهان هند مدافع عنوان قهرمانی در مقابل استرالیا پیروز شد و به همراه پاکستان به عنوان رقیب سنتی خود به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

ملی پوشان کشورمان فردا ساعت ۱۶ عصر به وقت محلی در شهر لاهور به مصاف تیم استرالیا خواهند رفت.

به گزارش ایرنا، بازیکنان ایرانی روزهای گذشته در نخستین رقابت سیرالئون را شکست داده و در مرحله دوم و سوم نیز از سد انگلیس و آلمان عبور کردند. ایران در چهارمین مصاف مقابل تیم هند متوقف شد.

مسابقات جهانی سرکل کبدی از هفت روز گذشته در ایالت پنجاب پاکستان آغاز شد.

این رقابت‌ها با حضور تیم‌های ایران، پاکستان، آلمان، کانادا، انگلیس، هند، کنیا، استرالیا، جمهوری آذربایجان و سیرالئون در مجموعه ورزشی "لاهور" و دو شهر "فیصل‌آباد" و "گجرات" برگزار شده است.

پربیننده ترین خبرها