لیبرمن: دوران نتانیاهو سر آمده است

لیبرمن: دوران نتانیاهو سر آمده است
يکشنبه 27 بهمن 1398 - 05:37

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی گفت: دوران نتانیاهو سر آمده است و واقعاً امیدوارم که یک کار خوب برای ما انجام دهد و کنار بکشد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، «آویگدور لیبرمن» که روز شنبه با رادیو رژیم صهیونیستی صحبت می‌کرد، افزود: ما در پایان دوران نتانیاهو هستیم.

رهبر حزب «اسرائیل خانه ما» اضافه کرد: در صورتی که نتانیاهو پس از انتخابات آتی کنار برود، تشکیل کابینه ائتلافی بسیار آسان خواهد بود.

وزیر پیشین جنگ رژیم صهیونیستی همچنین بنی گانتس رهبر حزب آبی– سفید را فردی ضعیف و پریشان توصیف و تصریح کرد که موضع او در قبال الحاق دره اردن به اسرائیل، مشخص نیست.

نتانیاهو پیش از رونمایی از معامله قرن یا طرح سازش ترامپ، گفته بود که کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) بزودی طرح الحاق دره اردن به فلسطین اشغالی را تصویب می‌کند.

سومین انتخابات پارلمانی اسرائیل بعد از شکست در تشکیل کابینه از سوی احزاب پیروز در دو انتخابات قبل در اسفند ماه آتی برگزار می‌شود.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه ۸ بهمن ماه ۱۳۹۸ همراه با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید حاضر شد و با رونمایی از طرح سازش‌کارانه خود موسوم به «معامله قرن» اعلام کرد که این طرح، شهر قدس را پایتخت یکپارچه رژیم صهیونیستی قلمداد کرده و با بازگشت آوارگان به سرزمین خود مخالفت می‌کند.

الحاق کرانه باختر رود اردن نیز بخشی از طرح معامله قرن است.

بسیاری از کشورهای منطقه مخالفت صریح خود را با این طرح اعلام کردند. طرحی که حق و حقوق مردم فلسطین را به طور کامل نادیده گرفته است.

پربیننده ترین خبرها