پس از آزاد شدن سفر صهیونیست‎ها به عربستان؛

گردشگر اسرائیلی از نحوه برخورد پلیس سعودی می‎گوید

گردشگر اسرائیلی از نحوه برخورد پلیس سعودی می‎گوید
دوشنبه 28 بهمن 1398 - 20:16

یک روزنامه عبری زبان در گزارشی به سفر علنی یک شهروند صهیونیست به عربستان سعودی پرداخته است.

العالم- عربستان سعودی

به گزارش العالم، روزنامه عبری‎زبان «یدیعوت آحارونوت» طی گزارشی نوشت پس از آنکه مجوز سفر «اسرائیلی‎ها» به عربستان سعودی از سوی وزیر داخلی رژیم اشغالگران صادر شد، «الکس لوچن» مدیر یک وب‎سایت «اسرائيلي» به عنوان اولین گردشگر اسرائیلی سفری علنی و رسمی به عربستان سعودی را ترتیب داد.

الکس لوچن با اشاره به سنتی بودن جامعه عربستان سعودی، اظهار داشت که احتمال درگیری میان شهروندان عربستان و گردشگران اسرائیلی پس از آنکه از ملیت آنها باخبر شدند، چندان دور از انتظار نیست.

این گردشگر صهیونیستی در عین حال خاطرنشان کرد پلیس عربستان سعودی هنگام بررسی مدارک خصوصی وی و پس از آنکه فهمید او از «اسرائیل» آمده است، با او خوش رفتاری کرده است که این موضوع خود موید گام های علنی سعودی ها برای عادی سازی روابط با صهیونیست هاست!

در آستانه رونمایی از طرح نژاد پرستانه ترامپ موسوم به «معامله قرن»، برای نخستین بار «آریه درعی» وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی طی حکمی مجوز سفر صهیونیستها را به عربستان صادر کرد.

این در حالی‎ست که «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی هفته گذشته در پاسخ به اینکه آیا ساکنان سرزمین‌های اشغالی می‌توانند به عربستان سفر کنند، مدعی شد که آنان جایی در عربستان نخواهند داشت.

با روی کار آمدن «محمد بن سلمان» به عنوان ولیعهد عربستان سعودی، ریاض گام های بلندی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بر داشته شده است.

پربیننده ترین خبرها