رکورد شکنی کاریکاتوریست‌های ایرانی در رقابت با هنرمندان ۵۵ کشور جهان

رکورد شکنی کاریکاتوریست‌های ایرانی در رقابت با هنرمندان ۵۵ کشور جهان
پنج‌شنبه 1 اسفند 1398 - 22:52

هنرمندان کاریکاتوریست ایران با حضور گسترده و کیفی خود، بالاترین میزان مشارکت و دومین جایزه اصلی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کاریکاتور و اتومبیل زاگرب را کسب کردند.

العالم ـ ایران ـ فرهنگی

در مراسمی که امروز (پنجشنبه) در تالار مرکزی شهرداری زاگرب با حضور جمع کثیری از هنرمندان، سفرای کشورهای خارجی و "میلان باندیچ" شهردار زاگرب برگزار شد، جواد تکجو کاریکاتوریست لاهیجانی به عنوان برنده دوم در بخش اصلی رقابت‌ها معرفی شد.
پرویز اسماعیلی سفیر جمهوری اسلامی ایران با دعوت شهردار زاگرب و دبیرخانه نمایشگاه، در این مراسم شرکت و لوح تقدیر و گواهی جایزه نقدی تکجو را دریافت کرد.
علاوه بر تکجو، کاریکاتور امین فامیل باغستانی نیز در میان پنج برگزیده بعدی بود که در سخنرانی برگزار کنندگان نمایشگاه مورد تقدیر قرارگرفت و اعلام شد که ۳۳ کاریکاتوریست ایرانی بالاترین میزان مشارکت کمی و کیفی را میان ۲۵۲ کاریکاتوریست از ۵۵ کشور جهان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کاریکاتور و اتومبیل زاگرب داشته‌اند.
به گزارش ایرنا، جایزه ویژه این نمایشگاه به "ادی زراما" از اندونزی تعلق گرفت و "استفن پروویجن" از بلژیک، "جواد تکجو" از جمهوری اسلامی ایران و "دامیر نواک" از کرواسی برندگان اول تا سوم بخش جوایز اصلی نمایشگاه معرفی شدند.

پربیننده ترین خبرها