نخستین نمایشگاه تراکنش استانبول 28 و 29 خرداد 99 برگزار می‌شود

نخستین نمایشگاه تراکنش استانبول 28 و 29 خرداد 99 برگزار می‌شود
چهارشنبه 7 اسفند 1398 - 16:19

نخستین نمایشگاه تراکنش استانبول، ۲۸ و۲۹ خرداد ماه سال ۱۳۹۹، برگزار می‌شود. این رویداد با حضور و مشارکت برندهای مطرح و رسانه‌های بین‌المللی، در فضایی به وسعت سه هزار متر مربع، در یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مراکز نمایشگاهی این شهر، با عنوان «مرکز کنگره‌های بین‌المللی و تخصصی استانبول (ICC)» میزبان علاقه‌مندان است.

العالم - ایران / سیاسی

به گزارش ستاد خبری ITE، نمایشگاه تراکنش استانبول (ITE) را شرکت EHD برگزار خواهد کرد. مرکز فابا بر اساس تجربیات خود به عنوان مشاور و شریک تجاری، با این مجموعه همکاری می‌کند.

رویداد ITE، به عنوان رویدادی تخصصی، فناورانه و بنگاه به بنگاه (B2B)، مکانی برای تعامل، همکاری و تجارت فعالان صنعت بانکداری، کارت و پرداخت، بیمه، شهرهوشمند و فین‌تک، عرضه‌کنندگان خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و ارائه‌کنندگان راه‌حل‌های نوین فناوری، براساس روندهای روز جهانی است. مجریان این نمایشگاه، در گام نخست120 غرفه را برای حضور علاقه‌مندان پیش‌بینی کرده‌اند که در صورت لزوم قابل افزایش است.

این رویداد، از این پس هرساله خردادماه در مرکز کنگره‌های بین‌المللی و تخصصی استانبول (ICC) برگزار می‌شود. نخستین دوره این نمایشگاه 28 و 29 خردادماه سال آینده، میزبان بانک‌ها و شرکت‌های مختلف از اقصی نقاط جهان خواهد بود.

نمایشگاه تراکنش استانبول، بخشی از ظرفیت خود را برای حضور تیم‌های استارتاپی مرتبط با موضوع ITE، اختصاص داده و برای حضور استارتاپ‌ها تسهیلات ویژه‌ای را در نظر گرفته است. حضور در این رویداد می‌تواند فرصتی را برای شبکه‌سازی، جذب سرمایه‌گذاری و حضور در بازارهای بین‌المللی، برای آنها فراهم کند. 36 تیم استارتاپی می‌توانند در محل اختصاصی در نظر گرفته شده برای آنها، حضور داشته باشند.

مجریان ITE 2020 برای برگزاری 20 کارگاه معرفی محصول برنامه‌ریزی کرده‌اند. 30 سخنران نیز در برنامه‌های جانبی نمایشگاه تراکنش استانبول، حاضر می‌شوند. در این رویداد، همچنین محل‌های مشخصی برای برگزاری نشست‌های مشترک بنگاه‌ها (B2B)، در فضای نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

مراسمی نیز در قالب ضیافتی کسب و کاری، با حضور مدیران شرکت‌های اسپانسر و غرفه‌دار برگزار می‌شود. این مراسم از غروب روز 29 خرداد آغاز خواهد و تاپاسی از شب ادامه دارد. در این ضیافت کسب و کاری، فرصتی برای گفت‌وگوهای تجاری، در اختیار حاضران قرار می‌گیرد.

بر اساس اعلام برگزارکنندگان نمایشگاه تراکنش استانبول، تمام موارد فوق گام نخست این رویداد است و امکان افزایش و تغییر بر اساس شرایط را دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت eminht.com مراجعه کنند. همچنین تماس با شرکت EHD از طریق شماره +905375218704 امکان‌پذیر است. بانک‌ها، شرکت‌ها و استارتاپ‌های ایرانی نیز می‌توانند با شماره تلفن 43347 داخلی 307 تماس بگیرند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها