تلاش سنا برای تصویب لایحه بودجه چند میلیاردی برای مقابله با کرونا

تلاش سنا برای تصویب لایحه بودجه چند میلیاردی برای مقابله با کرونا
سه شنبه 13 اسفند 1398 - 12:14

در پی افزایش نگرانی‌ها در آمریکا درباره عملکرد ترامپ در قبال شیوع کرونا ویروس، رهبر اکثریت سنا خواستار تصویب لایحه‌ بودجه چند میلیارد دلاری برای مقابله با این ویروس ناشناخته شد.

العالم - آمریکا

«میچ مک کانل» رهبر اکثریت سنا روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد که از سنا درخواست کرده است تا «ظرف دو هفته آینده»، لایحه بودجه برای مقابله با «کروناویروس» را به تصویب درآورند.

بنا به گزارش خبرگزاری رویترز، در حالیکه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به یکصد نفر رسید و دستکم مرگ 6 تن بر اثر ابتلا به این ویروس در ایالات متحده تأیید شد، سنا خواستار تصویب لایحه بودجه برای این ویروس ناشناخته موسوم به «کووید 19» شده است.

طبق این گزارش، انتظار می‌رود که لایحه مذکور شامل بودجه چند میلیارد دلاری برای مقابله با کرونا ویروس باشد. مجلس نمایندگان آمریکا قرار است فردا (چهارشنبه) در خصوص نسخه‌ای از لایحه خود برای مقابله با ویروس کرونا رأی‌گیری کنند.

نگرانی‌ها در آمریکا درباره عملکرد دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در قبال شیوع ویروس کرونا بالا گرفته و حتی فرماندار ایالت واشنگتن به دلیل خطر شیوع ویروس کرونا وضعیت اضطراری اعلام کرده است.

رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در کنفرانس خبری گفت: «شدیدترین اقدامات را در مقابله با کرونا انجام داده‌ایم و هیچ دلیلی برای وحشت از کرونا وجود ندارد و در مناطقی که تاثیرات کرونا را مشاهده کرده‌ایم در حال کار هستیم و محدودیت‌هایی را در خصوص مسافرت از کشورهایی که مشکلاتی با کرونا داشته‌اند اعمال کرده‌ایم.»

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها