قطر برای ضربه زدن به چشم انداز 2030 ،کرونا را تولید کرد!

قطر برای ضربه زدن به چشم انداز 2030 ،کرونا را تولید کرد!
سه شنبه 13 اسفند 1398 - 23:06

به نظر می رسد شکست چشم انداز 2030 بن سلمان بر کسی پوشیده نیست و به نظر می رسد رسانه های  وی برای توجیه این شکست به چپ و راست می زنند.

العالم درگوشی

نورا المطیری نویسنده سعودی نیز قطر را به تولید ویروس کرونا و انتشار آن و پرداخت میلیاردها دلار برای تولید ان جهت هدف قرار دادن چشم انداز بن سلمان متهم کرد.

این نویسنده سعودی در صفحه خود در توییتر نوشت : دوحه میلیاردها دلار برای تولید این ویروس ترسناک در چین جهت هدف قرار دادن سال 2020 که زمینه ای برای آغاز تحقق چشم انداز عربستان در 2030 و اکسپو 2020 دبی و پایان امپراطوری عثمانی (ترکیه) و تحقق توافق ریاض و برقراری صلح در خاورمیانه هزینه کرده و کرونا را فرجام نیکی برای قطر و ترکیه می داند.

تاکنون 14 میلیون نفر به مطلب المطیری واکنش نشان دادند و هر یک از هوادارن قطر و هواداران عربستان اتهاماتی به یکدیگر می زدند برخی از توییت کنندگان این نویسنده سعودی و تحلیلش را به باد تمسخر گرفتند.

صرف نظر از پیام هایی که درباره محمد بن سلمان ، محمد بن زاید ،قطر و ترکیه بود، بیشتر توییت کنندگان از چشم انداز 2030 محمد بن سلمان دفاع کردند و کسانی که از ان انتقاد کردند آن را شکست خورده دانسته و به دنبال دلائل ناکامی آن بودند و هر یک جنگ های این 4 کشور عربی در کشورهای همسایه سوریه و یمن را عامل ان دانستند.

برخی نیز معتقدند برای بن سلمان بهتر بود کرونا را در عربستان انتشار دهد تا شکست چشم اندازش و شکست در جنگ یمن را توجیه کند و سرپوش مناسبی برعقب نشینی خود از جنگ بگذارد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها