افزایش تلفات گردباد در «تنسی» آمریکا به ۲۵ کشته + فیلم

چهارشنبه 14 اسفند 1398
16:22
افزایش تلفات گردباد در «تنسی» آمریکا به ۲۵ کشته + فیلم رسانه‌های آمریکایی خبر دادند، تلفات گردباد در «تنسی» به ۲۵ کشته افزایش یافته و حداقل ۳۸ نفر هم در این ایالت مفقود شده‌اند.

العالم - آمریکا

با گذشت یک روز از وقوع گردباد در شهر «نشویل» و بخش‌های دیگری از ایالت تنسی آمریکا، مقام‌های این کشور از افزایش تلفات و تخریب این گردباد و مفقود شدن ده‌ها نفر خبر دادند.

به نوشته «سی‌بی‌اس»، مقام‌های ایالت تنسی آمریکا برای مقابله با وضعیت ناشی از گردباد در این ایالت وضعیت اضطراری اعلام کردند.

طبق گزارش‌ها، تلفات گردباد در تنسی که شهر «نشویل» و بخش‌های دیگری از این ایالت را در نوردید، به ۲۵ کشته افزایش یافته و حداقل ۳۸ نفر هم جزو مفقودان هستند.

مقام‌های آمریکا برای مقابله با گردباد در تنسی، از نیروهای «گارد ملی» کمک خواسته‌اند و ۱۲۰۰۰ عضو گارد ملی در حال کمک‌رسانی هستند.

فارس

گردباد

0% ...

آخرین اخبار

بیانیه اعضای مجلس خبرگان درباره تحولات اخیر و مذاکرات


عارف: دستگاه‌های حاکمیتی برای برگزاری آیین وداع و تشییع امام شهید انقلاب در آمادگی کامل هستند


بیانیه "جماعت اسلامی لبنان" در مورد توافق لبنان و رژیم صهیونیستی با میانجیگری آمریکا


نشست مسئولان برگزاری مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی با عراقچی


وزیر خارجه فردا به عراق سفر می کند


متن کامل توافق سازشکارانه دولت لبنان با رژیم اسرائیل


زمین‌ لرزه نسبتا شدید ۶.۱ ریشتری بخش وسیعی از افغانستان را لرزاند


کشته های زلزله مهیب ونزوئلا به ۱۴۳۰ نفر افزایش یافت


یک شهید و ۲ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به لبنان


گزارش العالم از مخالفت لبنانی ها با «توافق چارچوب» میان مقامات بیروت و تل‌آویو + فیلم