سازمان اطلاعات عراق: به فرمایشات مرجعیت پایبند هستیم و به مواضع مقاومت احترام می گذاریم

سازمان اطلاعات عراق: به فرمایشات مرجعیت پایبند هستیم و به مواضع مقاومت احترام می گذاریم
چهارشنبه 14 اسفند 1398 - 22:42

افسران حرفه ای در سازمان اطلاعات عراق اعلام کردند: به فرمایشات مرجعیت پایبند هستیم و به مواضع مقاومت احترام می گذاریم.

العالم - عراق

در ادامه این بیانیه آمده است: ما افسران حرفه ای در سازمان اطلاعات ملی عراق در مقابل مرجعیت در نجف اشرف و نخبگان ملی و محافل مردمی اعلام می کنیم که سازمان اطلاعات ملی عراق همچنان در خدمت میهن و مردم باقی خواهد ماند و همچنان به فرمایشات آیت الله سید علی سیستانی مرجعیت عالیقدر کشور پایبند می مانیم.

در شرایطی که اوضاع ناآرام سیاسی بر عراق حاکم است، ما افسران حرفه ای سازمان اطلاعات تاکید می کنیم که در مسیر طمع ورزی های سیاسی "مصطفی الکاظمی" رئیس سازمان اطلاعات حرکت نمی کنیم بلکه، بر این باوریم که چنین بلندپراوزی هایی به منزله نقض اصول حرفه ای و خارج شدن از مسیر کار حرفه ای و اصولی است که این سازمان بر اساس آن تشکیل شده است.

ما همچنین تاکید می کنیم که وظایف همه افسران و افراد منتسب به سازمان اطلاعات عراق که به تعهد به وظایفشان سوگند یاد کرده اند، منحصر به حمایت از کشور در برابر دخالت های خارجی و حفظ استقلال و حاکمیت ملی در امور سیاسی و اقتصادی و نظامی است.

از این رو و بر اساس وظایف محول شده ما افسران سازمان اطلاعات عراق در جهت تحقق این اهداف تلاش می کنیم و خود را در صفی یکپارچه با مقاومت عراق و همسو با رویکرد آنان در زمینه تلاش در حفظ حاکمیت عراق می بینیم ودرجهت جلوگیری از دخالت های سازمان های اطلاعات خارجی به اشکال مختلف و مقابله با اقدامات و تخلفات امنیتی تلاش می کنیم.

در این جا، لازم است که از همه نهادها و تشکیلات فداکار مقاومت عراقی که نقشی اساسی را در رهبری پیروزی بر تروریست های داعش ایفا کردند، تمجید و به آن ها ادای احترام کنیم .

پربیننده ترین خبرها