العربیه عربستان و دلیل قرنطینه نکردن قم 

العربیه عربستان و دلیل قرنطینه نکردن قم 
چهارشنبه 14 اسفند 1398 - 22:25

دیگر کمتر اهل رسانه ای است که به لحاظ حرفه ای برای رسانه های سعودی ارزشی حرفه ای قائل باشد. حجم اخبار دروغ، گزارش های جهت دار و برنامه های معطوف به اباحی گری در مجموعه های رسانه‌ای تحت امر بن سلمان با سرعتی سرسام اور و البته با دلارهای نفتی و حاصل از زیارت اماکن مقدسه روبه افزایش است.

العالم - کشکول

در این مسیر بی سرانجام آنچه بیش از هر چیز جلب توجه می کند عدم توجه به شعور مخاطب است البته اگر مخاطبی از این مجموعه عریض و طویل استقبال کند.

دور از ذهن نیست احساس آرامش از واکنش مخاطبین، صاحبان این رسانه ها را تشویق کرده تا دنیا را از منظر قبیلگی خود نگاه کنند و آنگاه بکوشند تا این نگاه را بزعم خود بدنیا حقنه کنند.

در آخرین مدل از این جهان بینی، العربیه سعودی ضمن داستان‌سرای مفصل مدعی شده است علت عدم قرنطینه قم پس از بروز کرونا را کشف کرده و جالب آنکه ضمن گزارشی بسیار مفصل دریک خط آورده است دلیل این مساله آن است که قم تحت مدیریت علمای این شهر است و از حکومت ایران تبعیت نمی‌کند!

ناگفته پیداست که این ادعای مضحک نشان می دهد در رسانه مذکور هیچ شناختی نسبت به ایران، مردم ایران و حاکمیت آن وجود ندارد و البته به همین خاطر هم هست که بن سلمان و پدر بالقب افتخاری گاو شیرده از سوی ترامپ سال هاست اسیر پروژه ایران هراسی شده اند. گوارا باد برایشان

پربیننده ترین خبرها