محمد بن زاید به کرونا مبتلا شده است

پنج‌شنبه 15 اسفند 1398
10:05
محمد بن زاید به کرونا مبتلا شده است
یک فعال حقوق بشری معروف امارات از ابتلای ولیعهد ابوظبی به ویروس کرونا خبر داد.

العالم - امارات

منابع داخلی امارات امروز گزارش دادند که «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی به ویروس کرونا مبتلا شده است.

رسانه‌های حوزه خلیج فارس به نقل از این منابع نوشتند که پس از افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در امارات٬ نشست‌های ویژه‌ای برای بحث درباره مهار آن در این کشور برگزار شده است.

«عبدالله الطویل» فعال حقوق بشری معروف اماراتی در توییتر نوشت که اخباری از یک منبع خاص درباره قرنطینه شدن محمد بن زاید به دلیل ابتلا به کرونا نقل می‌شود٬ البته مقامات امارات درباره این خبر سکوت کرده و تا این لحظه بیانیه رسمی از آن منتشر نکرده‌اند.

این فعال اماراتی در مجموعه‌ای از توییت‌های خود ادامه داد که یک منبع در وزارت بهداشت این کشور افشا کرده که تعداد مبتلایان واقعی به ویروس کرونا در امارات چند برابر آماری است که تاکنون اعلام شده است.

تسنیم

0% ...

آخرین اخبار

حزب‌الله باز هم از صهیونیست‌ها تلفات گرفت


لحظهٔ شلیک موشک‌های سپاه در پاسخ به تجاوزهای آمریکا


رهبر معظم انقلاب: قوه‌ قضائیه، جایگاهی بی‌بدیل برای به حرکت درآوردن سایر بخش‌های نظام دارد


عراقچی: کسی در ترتیبات ایران در تنگه هرمز دخالت نکند


اسیران زن فلسطینی بهای مبارزه را با جان خود می پردازند


سردار محبی: پاسخ همه تحرکات دشمن را خواهیم داد


تجهیزات پیشرفته‌ای به ارتش الحاق می‌شود


ادعای حمایت آمریکایی‌ها از حقوق‌بشر مضحک است


سودان در آستانه بزرگترین فاجعه انسانی/ الابیض، کانون درگیری + فیلم


عراقچی وارد بغداد شد/ در محل شهادت شهیدان قاسم سلیمانی و مهدی المهندس