آخرین خبرها از کرونا در مناطق مختلف جهان

آخرین خبرها از کرونا در مناطق مختلف جهان
پنج‌شنبه 15 اسفند 1398 - 11:03

مرکز مدیریت مبارزه با بیماری ها در تایلند از ابتلای 4 مورد جدید به ویروس کرونا خبر داد.

العالم

این مرکز اعلام کرد با احتساب این موارد جدید، شمار مبتلایان به کورونا در تایلند، از ماه ژانویه به 47 تن رسید.

تایلند از فوت یک نفر بر اثر کورونا و شفای 31 نفر و بازگشت آن ها به منزل خبر داده و گفته است که 15 نفر هنوز تحت درمان هستند.

در چند روز گذشته، موارد جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا در کشورهای عربی اعلام شده است.

کویت در روز دوشنبه، ده مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را اعلام کرد، به شکلی که تعداد موارد ابتلا به این کشور به 56 نفر رسید.

همچنین در پی تشخیص 6 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در امارات، وزارت آموزش و پرورش این کشور از تعطیلات بهار برای مدارس و تعطیلی موسسات آموزش عالی از روز یکشنبه آینده به مدت 4 هفته خبر داد.

در لبنان نیز پس از اعلام 13 مورد ابتلا به کرونا در عرض حدود دو هفته از سوی حمد حسن وزیر بهداشت لبنان، مقامات این کشور ، بیمارستان های دولتی را در حداقل 8 منطقه در چارچوب طرحی پیشگیرانه برای مقابله با کورونا تجهیز کرده اند.

عربستان نیز، پس از کشف مورد ابتلا به ویروس کرونا، محدودیت های جدید را در زمینه ورود شهروندان از کشورهای حوزه خلیج فارس و نیز افراد مقیم در این کشور که طی 14 روز گذشته به کشورهای دیگر سفر کرده بودند، اعمال کرد .

فرودگاه های مصر نیز روز دوشنبه از اعلام وضعیت آمادگی و اتخاذ تدابیر و اقدامات پیشگیرانه لازم برای مقابله با ویروس کرونا و کاهش شیوع آن با اجرای عالی ترین معیارهای سلامت و امنیت و درجه های پیشگیری، خبر دادند.

در مصر نیز دو مورد ابتلا به کرونا اعلام شد.

مغرب و تونس نیز هر کدام یک مورد ابتلا به ویروس کرونا و الجزایر 5 مورد ابتلا به کورونا را اعلام کرد.

قطر نیز اعلام کرد تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به 8 مورد رسیده است و نمایشگاه و نشست بین المللی دوحه در زمینه دفاع هوایی (دیمدکس 2020) که قرار بود این ماه برگزار شود، لغو شد.

یونان نیز از ثبت دهمین مورد ابتلا به ویروس کورونا در این کشور خبر داد و تعطیلی مدارس و لغو تجمع های عمومی در مناطق از غرب کشور را اعلام کرد.

پربیننده ترین خبرها