گشت زنی دوربین العالم در مناطق تازه آزاد شده حومه ادلب

پنج‌شنبه 15 اسفند 1398 - 18:06

ارتش سوریه حمله گروه های تروریستی مسلحِ مورد حمایت ترکیه به محور "سراقب" در حومه جنوب شرقی ادلب را دفع و ضربات شدیدی به آنها وارد کرد که در نتیجه آن، شمار زیادی ار تروریست ها کشته و یا زخمی شدند.

العالم- سوریه

در همین حال، نیروهای دولتی به پیشروی به سمت شهرک "سفوهین" در حومه سراقب ادامه می دهد و خطوط پشتیبانی گروه های مسلح در "قمیناس"، "سرمین" و "الفطیره" را هدف قرار داده اند.

ارتش سوریه پس از آنکه حمله گروه های مسلح به محور "ترنبه" را خنثی کرد و مواضع گروه های مسلح در محورهای "آفس"، "سرمین" و "قمیناس" واقع در حومه های شرقی و جنوبی ادلب را هدف قرار داد، به عملیات نظامی اش در برخی محورها در حومه ادلب ادامه می دهد.

در جریان گشت زنی در مناطق تازه آزاد شده، دوربین های العالم تونل هایی را به تصویر کشیده اند که گروه های مسلح آنها را با هدف مانع شدن در برابر پیشروی ارتش سوریه ایجاد کردند.

گزارش ها در منطقه سراقب حاکی از آن است که پلیس نظامی روسیه در این منطقه و برخی مناطق واقع در جاده بین المللی مستقر شده است که این اقدام، به بازدارنده ای علیه ترکیه و گروه های مسلح مورد حمایت آن تبدیل شده که درصدد حمله به شهر سراقب هستند.

روستاهای تحت اشغال گروه های مسلح در حومه ادلب یکی پس از دیگر آزاد می شود و به کنترل ارتش سوریه در می آید و ارتش نیز پیشروی هایش را با هدف به کنترل گرفتن جاده بین المللی "سراقب- جسر الشغور" ادامه می دهد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها