حملات سنگین به مواضع تروریست های النصره در حومه جنوبی ادلب

جمعه 16 اسفند 1398 - 11:19

یگان های ارتش سوریه، عصر دیروز حملات فشرده ای علیه تروریست های "جبهه النصره" در مناطق "کنصفره" و "کفرعوید" در حومه جنوبی ادلب انجام دادند و تحرکات و تلاش های آنها در خطوط درگیری را خنثی کردند.

العالم- سوریه

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد یگان های ارتش مستقر در حومه جنوبی ادلب با انجام حملات توپخانه ای و موشکی علیه مناطق حضور تروریست های النصره در شهرک های کفرعوید و کنصفره در منطقه "جبل الزاویه"، خطوط امدادرسانی آنها را قطع و حملات آنها را خنثی کردند.

گروه های تروریستی و در راس آنها جبهه النصره مواضع و پایگاه های ارتش را با استفاده از پهپادهای نیروهای ترکیه و پشتیبانی آنها در خطوط درگیری در منطقه "سراقب" و در محور "جبل الزاویه" هدف قرار می دادند ولی یگان های ارتش با آنها مقابله کردند و خسارت های زیادی به نفرات و تجهیزات آنها وارد کردند.

یگان های ارتش روز سه شنبه نیز گروه های تروریستی را از روستاها و شهرک های "جوباس"، "ترنبه"، "دادیخ" و "کفربطیخ" در غرب جاده بین المللی " حلب- دمشق" و روستای "حرازین" عقب راندند.

در تحولی دیگر، یگان های ارتش سوریه طی عملیات پاکسازی مناطق آزاد شده از اشغال تروریست ها در حومه جنوبی ادلب، یک شبکه تونل و تعدادی از استحکامات زیرزمینی گروه های تروریستی را در اطراف روستای "حاس" در جنوب غرب شهر" معره النعمان" کشف کردند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها