بیش از هزار نظامی صهیونیست قرنطینه شدند

بیش از هزار نظامی صهیونیست قرنطینه شدند
شنبه 17 اسفند 1398 - 11:58

همزمان با گسترش مبتلایان به "ویروس کرونا" در فلسطین اشغالی، شمار مبتلایان به این ویروس به ۲۱ نفر رسید و ارتش رژیم صهیونیستی از قرنطینه بیش از هزار سرباز مشکوک به ابتلا به کرونا خبر داد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش روز شنبه روزنامه "جروزالم پست"، در حالیکه نگرانی از گسترش ویروس کرونا در آستانه تعطیلات "عید پوریم" در سرزمینهای اشغالی فلسطین افزایش یافته است، حدود ۸۰ هزار نفر از صهیونیستها، خود را در قرنطینه خانگی قرار دادند.
در میان ۲۱ تن از افراد مبتلا به این ویروس در سرزمینهای اشغالی، دست کم یک نفر در ارتش رژیم صهیونیستی شاغل بوده است.
همچنین سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حدود هزار و ۲۶۲ سرباز مشکوک به ابتلا ویروس "کووید ۱۹ " در قرنطینه قرار داده شده اند.
بنابر اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، اکثر سربازان ارتش این رژیم که از تعطیلات خارج از کشور بازگشته اند، در قرنطینه قرار گرفته اند، در حالیکه برخی دیگر که در داخل مرزهای سرزمینهای اشغالی بوده و با افراد ناقل این بیماری در ارتباط بوده اند، نیز تحت کنترل هستند.
به گزارش ایرنا، به دنبال افزایش نگرانی ها از افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در ارتش رژیم صهیونیستی، "آویو کوخاوی" رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم اعلام کرد که به علت جلوگیری از انتشار این ویروس، سربازان در حین خدمت حق خروج از مرزها را ندارند.
"یسرائیل کاتس" وزیر خارجه رژیم صهیونیستی پیشتر هشدار داده بود که ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی در آستانه شیوع گسترده است و این رژیم قادر به کنترل آن نخواهد بود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها