افزایش مبتلایان به کرونا در امارات به 59 نفر

دوشنبه 19 اسفند 1398
16:49
افزایش مبتلایان به کرونا در امارات به 59 نفر شمار مبتلایان به ویروس در امارات با افزایش نسبی به 59 نفر رسیده است.

العالم- امارات

به گزارش العالم به نقل از اسپوتنیک، تعداد مبتلایان به کرونا در امارات به 59 نفر افزایش یافته است. تنها طی امروز 14 نفر در این کشور به این بیماری مبتلا شده‎اند.

وزارت بهداشت امارات با اعلام این خبر، افزود از میان افرادی که امروز مبتلا بودن آنها به بیماری کرونا قطعی شد، 10 نفر از اتباع خارجی و 4 نفر اماراتی هستند.

وزارت آموزش و پرورش امارات اخیرا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همه مدارس و مؤسسات آموزش عالی دولتی و خصوصی را به مدت یک ماه تعطیل کرد.

کلید واژه ها
0% ...

آخرین اخبار

حسین حناوی: داستان مقاومت و امید پس از نابینایی


بازگشت هیات ایرانی؛ دستاوردهای مهم در مذاکرات سوئیس؛ لبنان در کانون تفاهمات تهران و واشنگتن + فیلم


تمرکز مذاکرات ایران و آمریکا بر پرونده لبنان و اجرای تعهدات آتش‌بس


ناگفته های ساکنان کفررمان از کوچ اجباری در زیر آتش دشمن


خروج شتابزده رئیس سابق شاباک از امارات در پی هشدار امنیتی


اهدای پرچم گنبد حرم مطهر حسینی، برای تکریم و بدرقه پیکر امام مجاهد شهید


هیأت ایران محل مذاکرات سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد


مصطفی نضر: جوانی که حضرت عباس (علیه السلام) را الگوی شهادت خود قرار داد


صادرات نفت ایران رکورد جدیدی ثبت کرد


پایان دوران بلیت‌های ارزان هواپیما در آمریکا