چین| مرگ 22 نفر بر اثر ابتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته

چین| مرگ 22 نفر بر اثر ابتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته
چهارشنبه 21 اسفند 1398 - 06:17

کمیته ملی بهداشت و سلامت چین روز چهارشنبه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۲۲ تن جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا در این کشور از دست داده و ۲۴ مورد مبتلا به این ویروس شناسایی شده است.

العالم-آسیا

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۲۲ بیمار مبتلا به این بیماری در چین جان خود را از دست دادند در حالی که ۳۱ نفر مشکوک ابتلا به این بیماری تحت نظر قرار گرفتند و یک هزار و ۵۷۸ بیمار جدید هم پس از درمان از بیمارستان مرخصی شدند.

تا بامداد روز چهارشنبه به وقت محلی، آخرین تعداد کل موارد ابتلا به کرونا در چین به ۸۰ هزار و ۷۷۸ نفر رسید در حالی که ۶۱ هزار و ۴۷۵ نفر پس از درمان از بیمارستان مرخص شده و ۳۱۵۸ بیمار هم جان خود را از دست داده‌اند هم اکنون ۱۴ هزار و ۶۰۷ نفر هم تحت نظارت پزشکی قرار دارند.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۱۰ مورد جدید مبتلا به کرونا در چین گزارش شد که از خارج از چین وارد کشور شده‌اند با این حساب تعداد مبتلایانی که از خارج به چین وارد شده‌اند به ۷۹ نفر رسید.

در مناطق هنگ کنگ، ماکائو و تایوان نیز تاکنون در مجموع ۱۷۷ مورد ابتلا به کرونا شناسایی شده است که ۱۲۰ مورد در ناحیه اداری ویژه هنگ کنگ، ۱۰ مورد در ناحیه اداری ویژه ماکائو و ۴۷ مورد در جزیره تایوان اعلام شده است.

ایرنا

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها