کشفیات ارتش سوریه در مخفی گاه المحیسنی     

کشفیات ارتش سوریه در مخفی گاه المحیسنی     
جمعه 23 اسفند 1398 - 19:58

ارتش سوریه در ادامه کشفیات خود پس از آزادی ریف حلب ، یکی از انبارهای گروه کلاه سفیدان که بخش دیگری از گروههای مسلح است را شناسایی کردند.

العالمسوریه

در این انبار ماسک و بشکه های مواد شیمائی و وسائلی وجود داشت که زمان حضورشان از آن استفاده می کردند.

یک فرمانده نظامی سوریه در گفت وگو با شبکه العالم اظهار داشت: این مقر متعلق به المحیسنی است و عمیق بوده و به دیگ رمناطق نیز راه دارد و زندانی برای شکنجه مردم بوده است .

ارتش سوریه در یکی از این مقرهای حفر شده در صخره ها چندین سند و کارت شناسایی برخی از افراد گروههای مسلح و هم چنین یکی از حکم های محکمه شرعی مهر شده به امضای عبدالله المحیسنی تروریست سعودی را شناسایی کردند.

یک فرمانده نظامی در گفت وگو با شبکه العالم گفت: در ریف غربی حلب انبار بزرگی متعلق به گروههای مسلح را که برای ساخت خمپاره و موشک بود را شناسایی کردیم .

گروههای مسلح ، یکی از این کارگاههای منطقه که ارتش سوریه آن را توقیف کرده بود را به کارگاه ساخت انواع و اقسام مواد منفجره با 40 کیلو وزن برای هدف قرار دادن غیرنظامیان شهر حلب تبدیل کرده بودند.

ارتش هر روز در عملیات پاکسازی در ریف حلب مقرهای دیگری را شناسایی می کند که آخرین مقره نیز محل حضور عبدالله المحیسنی مسئول شرعی جبهه النصره بود که فتوای کشتار بی گناهان در این مکان را صادر می کرد .

پربیننده ترین خبرها