کشف مخفیگاه زیرزمینی سرکرده جبهه النصره

کشف مخفیگاه زیرزمینی سرکرده جبهه النصره
سه شنبه 20 اسفند 1398 - 11:18

یگان‌های ارتش سوریه در خلال انجام عملیات پاکسازی مناطق آزاد شده در غرب حلب٬ یک مخفیگاه زیرزمینی متعلق به سرکرده جبهه النصره را کشف کردند.

العالم- سوریه

به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، یگان‌های ارتش سوریه در خلال انجام عملیات پاکسازی مناطق آزاد شده از لوث وجود تروریست‌ها٬ یکی از مخفیگاه‌های اصلی «ابو محمد الجولانی» سرکرده گروه تروریستی «جبهه النصره» در منطقه «عنجاره» در 15کیلومتری غرب حلب را کشف کردند.

این مخفیگاه یکی از مهم‌ترین مراکز فرماندهی عملیات تروریستی جبهه النصره بود که در آن الجولانی٬ این عملیات‌‌ها را ضد حلب و روستاهای اطراف آن سازماندهی می‌کرد. در جریان این حملات تروریستی صدها غیرنظامی در این منطقه کشته و هزاران نفر زخمی شده بودند.

خبرنگار سانا گزارش داد که این مقر که تروریست‌ها آن را در زیر زمین حفر کرده بودند٬ شامل سالن‌ها و اتاق‌های عملیات بود که همه آنها با سیستم‌های تهویه سرویس شده بودند٬ همچنین این مقر دارای چندین ورودی و خروجی بود.

خبرنگار خبرگزاری رسمی سوریه ادامه داد که سالن‌های اتاق‌های عملیات مجهز به تجهیزات نظامی و ارتباطی و نورپردازی و نقشه‌های توپوگرافی از استان حلب و سایر مناطق تحت حمله این گروه تکفیری بود. وی اضافه کرد که همچنین چندین خودرو نیز در این مخفیگاه قرار داشت که مورد استفاده سرکردگان گروه‌های تروریستی قرار می‌گرفت.

یگان‌های ارتش سوریه در روزهای گذشته درخلال انجام عملیات پاکسازی مناطق آزاد شده از تروریست‌ها٬ سه مخفیگاه گروه‌های تروریستی در منطقه کفر حمره در شمال غربی حلب را که ویژه تجهیزات نظامی تروریست‌ها بود کشف کرده‌اند.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها