بیمارستان رسول اعظم بیروت: برخلاف ادعای رسانه ها، هیچ بیمار کرونایی نداریم

بیمارستان رسول اعظم بیروت: برخلاف ادعای رسانه ها، هیچ بیمار کرونایی نداریم
جمعه 23 اسفند 1398 - 20:41

مدیریت بیمارستان رسول اعظم در بیروت آنچه را که برخی رسانه های لبنان درباره انتشار ویروس کرونا در این بیمارستان ترویج می کنند، تکذیب کرد و آن را نوعی تهمت و افترا در راستای خدمت به برخی اهداف سیاسی دانست.

العالم ـ لبنان

مدیریت بیمارستان رسول اعظم در بیانیه ای تاکید کرد که از زمان انتشار ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای جهان و از جمله لبنان، شبکه تلویزیونی ام تی وی و بسیاری از شبکه های اجتماعی به صورت کاملا توهین آمیز و تعجب برانگیز تبلیغ می کردند که بیمارستان رسول اعظم بیماران کرونا را در بخشی ویژه و محرمانه بستری کرده است و آخرین مورد از این دروغ پردازی ها و شایعه پراکنی ها روز گذشته در این شبکه تلویزیونی پخش شد.

در این بیانیه همچنین آمده است که بیمارستان رسول اعظم تا این لحظه و حتی پیش از این هیچ بیمار کرونایی نداشتیم. و این امر را برای هزارمین بار تکرار می کنیم و هرکسی این مساله را باور ندارد، ما از او می خواهیم که از این بیمارستان دیدن کند و از نزدیک از اوضاع آن مطلع شود و بخشهای ویژه و محرمانه ای که می گویند بیماران در آنجا بستری هستند را جستجو کند. این مساله یک اتهام و افترا است و دیگر نمی توان در قبال آن سکوت کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها