آیا آمریکا نسل ششم جنگ ها را آغاز کرده است؟

آیا آمریکا نسل ششم جنگ ها را آغاز کرده است؟
شنبه 24 اسفند 1398 - 16:41

کارشناسان نظامی و استراتژیک، فرمان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) به رییس ستاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای تاسیس قرارگاه کمک های پزشکی و بهداشتی به مردم برای مقابله با ویروس کرونا را ستودند.

العالمنظرکده

این فرمان مقام معظم رهبری در راستای امکان وجود حمله بیولوژیک به کشور صادر شده است.

کارشناسان معتقدند که آمریکا ید طولایی در زمینه جنایت های بیولوژیک دارد و اینکه ویروس کرونا حتی به آمریکا نیز رسیده است، نمی تواند توجیهی برای سرپوش گذاشتن به دست داشتن آمریکا در انتشار این ویروس باشد به این دلیل که تولید کننده ویروس نمی تواند کنترلی بر مکانهای شیوع آن داشته باشد.

آنان افزودند که به عنوان مثال طاعون آفریقایی که آمریکا آن را در کوبا شیوع داده بود در مدت یک ماه و نیم 500 راس دام را تلف کرد.

این کارشناسان خاطر نشان کردند: شکست آمریکا در جنگ هایش از نوع چهارم، باعث شد که این کشور جنگ از نوع پنجم یا همان جنگ اقتصادی را علیه کشورهای مخالفش در پیش گیرد لذا در صورتیکه ثابت شود آمریکا اینبار از سلاحهای بیولوژیک استفاده کرده است، پس می توانیم بگوییم وارد صحنه جنگ از نسل ششم شده ایم.

به همین دلیل کارشناسان معتقدند دستور مقام معظم رهبری به طرفهای ذی ربط برای اتخاذ تدابیر لازم جهت مقابله با ویروس کرونا، نشان دهنده احساس مسئولیت ایشان در این زمینه است.

آنان گفتند که تصمیم ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اجرای قرنطینه در کشور نیز در همین راستا بوده و فواید زیادی مانند کاهش تماس مردم با یکدیگر دارد چرا که هر نوع تماس یا تجمع می تواند عامل شیوع ویروس کرونا باشد.

کارشناسان تصریح کردند که یکی از مهمترین فواید قرنطینه، تعیین منبع شیوع ویروس و مبارزه با آن است به ویژه در صورتیکه منبع آن خارجی باشد.

آنان خاطر نشان کردند که به همین دلیل ایران قادر است بحران کرونا را از طریق هماهنگی دیپلماتیک و همکاری انسان دوستانه با چین در زمینه مبارزه با این ویروس با موفقیت پشت سر بگذارد.

همچنین کارشناسان می گویند که رسانه های آمریکایی برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم اقدام به بزرگنمایی اخبار کرونا می کنند مانند انتشار خبر ابتلای تام هنکس بازیگر مشهور و همسرش به ویروس کرونا که پس از مدتی دروغ بودن آن مشخص شد.

پربیننده ترین خبرها