ترکیه تجهیزات نظامی جدید به حومه حسکه وارد می کند

ترکیه تجهیزات نظامی جدید به حومه حسکه وارد می کند
دوشنبه 26 اسفند 1398 - 08:55

خبرگزاری رسمی سوریه، (سانا) گزارش داد: "نیروهای ترکیه با وارد کردن تجهیزات نظامی بیشتر به منطقه رأس العین واقع در حومه حسکه، بار دیگر به خاک سوریه تجاوز کردند. آنها ساعاتی پیش از این تجاوز روستای طویله الوکاع در منطقه تل تمر واقع در حومه شمال غرب این شهر را زیر آتش توپخانه گرفته بودند. در این حمله خسارت هایی به منازل مسکونی وارد آمد."

العالم - سوریه

سانا در این گزارش افزود: "نیروهای اشغالگر ترکیه دیشب نیز کاروانی متشکل از 15 خودروی نظامی، حامل مهمات و تجهیزات لوجستیکی را وارد روستای الاربعین در حومه رأس العین کردند."

سانا پیشتر اعلام کرده بود که توپخانه اشغالگران ترک صبح یکشنبه دیروز روستای طویله الوکاع در منطقه تل تمر را زیر آتش توپخانه گرفته و خسارت هایی به منازل و دارایی های مردم وارد کردند.

سانا در ادامه نوشت: "از زمان تجاوز نیروهای ترکیه به خاک سوریه در نهم اکتبر گذشته، این نیروها و مزدوران تروریست آنها ضمن حمله به غیر نظامیان، زیرساخت ها و اماکن عمومی خدماتی را هدف قرار داده و تخریب کرده اند. این حملات، مهاجرت گسترده مردم به سمت شهرهای حسکه و قامشلی را در پی داشته است."

این خبرگزاری از سوی دیگر از وقوع انفجاری در داخل مقر مزدوران ترکیه در جنوب رأس العین خبر داد و نوشت که به دلیل کنترل شدید محل حادثه، هنوز اطلاعاتی از میزان خسارت های وارد آمده به تروریست ها به دست نیامده است.

گفتنی است پنج شنبه گذشته 4 نظامی ترک در انفجار یک خودروی بمب گزاری شده در روستای تل حلف در حومه رأس العین واقع در شمال غرب حسکه کشته و 8 تن دیگر مجروح شدند که شماری از آنها، وابسته به گروه های تروریستی بودند.

پربیننده ترین خبرها