کرونا به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی رسید

جمعه 1 فروردين 1399
21:23
کرونا به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی رسید سازمان ملل متحد از ابتلای یکی از کارکنان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ویروس جدید کرونا خبر داد.

العالم- جهان

به گزارش العالم به نقل از روسیا الیوم، مقر سازمان ملل در وین، امروز- جمعه- در بیانیه‌ای در وب‌سایت خود نوشت: مقام‌های اتریشی امروز به این سازمان اطلاع دادند که یکی از کارکنان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ویروس کرونا آلوده شده است.

این بیانیه بدون اشاره به هویت این کارمند آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، خاطرنشان کرد که وی در قرنطینه خانگی به‌سر می‌برد.

0% ...

آخرین اخبار

دبیر کل حزب الله: اسرائیل در میدان نبرد هرگز نمی‌تواند اهدافش را محقق کند


موضوع موشکی در توافقات اخیر وجود نداشته است


رایزنی ونس و عون در مورد ترتیبات آتش‌بس بین آمریکا، لبنان و ایران


اسلام آباد با حضور رهبران و مقامات پاکستانی از پزشکیان استقبال کرد + فیلم


عزاداری شب تاسوعا در جوار قتلگاه رهبر شهید انقلاب


قدردانی لبنانی‌ها از وفاداری ایران + فیلم


پزشکیان: ملت ایران در برابر فشار‌ها و تهدید‌ها با اقتدار ایستادگی کرد


قدردان تلاش دولت پاکستان برای استقرارصلح درمنطقه هستیم


پیام گرم مردم لبنان به ملت ایران؛ روایت یک دوستی در روزهای سخت + فیلم


الوفاق: سیاست‌های رژیم بحرین در قبال آیین‌های عاشورایی به تنش‌های اجتماعی دامن زده است