محمد عبدالسلام مطرح کرد؛

پس از 5 سال متجاوزان سعودی آمریکایی شکست خورده و ائتلاف و مزدروانش نیز از هم پاشیده اند

پس از 5 سال متجاوزان سعودی آمریکایی شکست خورده و ائتلاف و مزدروانش نیز از هم پاشیده اند
پنج‌شنبه 7 فروردين 1399 - 16:01

سخنگوی انصارالله گفت: پس از 5 سال و به لطف خدا و فرماندهی مدبرانه، متجاوزان سعودی آمریکایی شکست خورده و ائتلاف و مزدروانش نیز از هم پاشیده اند.

العالم - يمن

"محمد عبدالسلام" سخنگوی رسمی انصارالله و رئیس هیات ملی مذاکره کننده روز پنج شنبه با صدور بیانیه ای با اشاره به آغاز حملات 5 سال گذشته گفت : در روزهای اول تجاوز، دشمن و ایادیش در اوج غرور بودند و منافقان نیز به صف آنان پیوستند.

وی افزود: خودشان اعتقاد دارند که پایان کارشان نزدیک است و امیدشان به ائتلافی متشکل از چندین دولت و مشروعیت بین المللی و اموال و امکانات مادی و اطلاع رسانی و برتری نیروهای جنگی و نظامی بود.

وی افزود: این در حالی است که ملت شریف یمن با توکل بر خدا و امکاناتشان و به فضل خداوند تعالی و تدبیر فرماندهان و پایداری ملت یمن عکس این برایشان رقم خورد و متجاوزان شکست خورده و ائتلافش از هم فرو پاشید و آن همه توهم دروغی و جنجال های مغرورانه از بین رفت .

وی با اشاره به تلفات مزدورانی که به متجاوزان پیوستندگفت : آنان که برای پیوستن به متجاوزان شتاب داشتند و از مردم خود جدا شدند، ذلت و تلفات بی سابقه ای را دیدند.

وی با استناد به آیه (بل ظننتم أن لن ينقلب الرسول والمؤمنون إلى أهليهم أبدا وزين ذلك في قلوبكم وظننتم ظن السوء وكنتم قومًا بورا... بلکه شما پنداشتید که رسول و مؤمنان به او ( همه کشته می شوند و ) به سوی ( وطن و ) اهل بیت خود دیگر بر نخواهند گشت و این خیال در دل شما به خطا جلوه کرد و بسیار گمان بد و اندیشه باطلی کردید و مردمی در خور قهر و هلاکت بودید) به وضعیت افراد جامانده از فیض دفاع و جهاد در راه خدا اشاره کرد ...

عادل الجبیروزیر پیشین امور خارجه عربستان 26 مارس 2015 از حیاط کاخ سفید در واشنگتن از تشکیل ائتلاف نظامی متشکل از چند کشور و آغاز عملیات نظامی علیه یمن با عنوان طوفان قاطع خبر داد.

پس از 5 سال از تجاوز و محاصره و جانفشانی های گسترده ،یمن توانست پایداری کرده و با توسعه توان نظامی خود با متجاوزان مقابله کرده و به جنایت های انان پاسخ دهد و اهداف نظامی و حیاتی را در امتداد جغرافیای کشورهای متجاوز هدف بگیرد و اولین روز تجاوز را به سالروز پایداری تبدیل کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها