هنیه: تلاش‌های اشغالگران محکوم به شکست است/ملت فلسطین با قدرت کرونا را شکست خواهد داد

هنیه: تلاش‌های اشغالگران محکوم به شکست است/ملت فلسطین با قدرت کرونا را شکست خواهد داد
سه شنبه 12 فروردين 1399 - 11:52

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تاکیدکرد تمام تلاش‌های اشغالگران صهیونیست برای تغییر ماهیت سرزمین ما هرگز به نتیجه ای نخواهد رسید.

العالم - فلسطین اشغالی

اسماعیل هنیه در سخنانی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد «روز زمین» اظهار داشت تمام تلاشهای کینه توزانه اشغالگران برای تغییر ماهیت سرزمین ما هرگز موفق نخواهد شد و زمین عنوانی برای مبارزات مشروع ما در تمام زمینه ها و به شیوه های مختلف خواهد بود.

هنیه به مردم شریفی که به سرزمین پاک خود چنگ زده و از آن دست برنداشته اند و در برابر تلاشهای اشغالگران برای یهودی سازی و بیرون راندن و محو هویت فلسطینی عربی سرزمین اشغالی فلسطین تلاش می کنند، درود فرستاد.

وی همچنین به تمام کسانی که شب و روز به اشغالگران غاصب صهیونیست می گویند که ما اینجا مانده ایم و صابر و ایستاده و مقاوم هستیم، درود فرستاد و تاکید کرد: روز زمین، مناسبتی است که به ما یادآوری می کند که تمام فلسطین از نهر تا بحر، از راس الناقوره تا ام الرشراش یک سرزمین واحد و یکپارچه و غیر قابل تجزیه و غیر قابل فروش و غیر قابل معامله است و هر وجب از خاک این سرزمین با خون پاک شهدا آبیاری شده است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری شهاب، رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار داشت روز زمین همچنین این نکته را به ما یادآوری می کند که طرح معامله قرن ترامپ و تلاشهای بیهوده اش برای مشروعیت بخشی دروغین به این اشغالگران کینه توز بر هر بخش از سرزمین ما هرگز سود و نفعی نخواهد داشت و هرگز ملت ما را از ادامه راه و مبارزه مشروع برای بازپس گیری تمام حقوقش باز نخواهد داشت.

هنیه تصریح کرد ملت ما یکپارچه و متحد باقی خواهد ماند و هر تلاش برای ایجاد دودستگی و شکاف میان آنها و از بین بردن ارتباط و به هم پیوستگی جغرافیایی به نتیجه ای نخواهد رسید، جهت قطب نمای فلسطینیان همواره به سمت سرزمین و وطن و مقدساتش خواهد بود.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: هیچ فرقی میان فلسطینیان در مبارزات خود برای بازپس گیری سرزمین و میان فلسطینیانی که در اراضی اشغالی 1948 ساکن هستند و میان کسانی که در قدس و مسجدالاقصی به دفاع می پردازند یا در کرانه باختری و غزه تحت محاصره یا کسانی که در اردوگاههای لبنان، اردن و سوریه ایستادگی می کنند، و کسانی که در مناطق مختلف کره زمین هستند، وجود ندارد، چرا که جهت قطب نمای همه آنها به سمت فلسطین خواهد بود که همه آن را می شناسیم و به آن چنگ می زنیم و از بذل جان و مال خود در راه آزادسازی و عزت مندی آن دریغ نمی ورزیم.

رئیس دفتر سیاسی حماس بار دیگر بر عهد و پیمان این جنبش در حمایت از حقوق ملت فلسطین و مبارزات آن با تمام اشکالش برای بازگشت، آزادی سرزمین و تشکیل دولت مستقل فلسطین دارای حاکمیت کامل در خاک ارزشمند آن تاکید کرد.

هنیه تصریح کرد : هر روزی که می گذرد، یقین ما بیشتر می شود مبنی بر اینکه ساعت پیروزی نزدیک شده است و پایان این اشغالگری جنایتکارانه فرا رسیده است و امت اسلام همچنان ثابت قدم بوده و از ما حمایت می کنند و تمام آزادگان جهان و مبارزانش هم در کنار ما هستند.

وی درباره خطر شیوع ویروس کرونا در فلسطین هم گفت ملت قهرمان ما که همواره با دشوارها و چالشها مقابله کرده و در برابر اشغالگری که کمتر از کرونا نبوده، ایستادگی کرده است، قادر است با این ویروس هم مقابله کند و با ایمان قوی و عزم و اراده قدرتمند از این محنت و رنج عبور خواهد کرد.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها