اصحاب طوفان‌ها اینگونه با ویران کردن کعبه تسکین می‌یابند!

شنبه 16 فروردين 1399 - 23:20

خالد بن فرحان آل سعود شاهزاده  جدا شده از خاندان سلطنتی مقیم در آلمان ویدیویی بر روی حساب شخصیش روی تویتر منتشر کرد که این ویدیو شامل صحنه هایی از سریالی عربستانی بنام  "العاصوف" است که از شبکه عربستانی ام بی سی سال گذشته پخش شده و در این صحنه ها کعبه مورد حمله ی تروریستی قرار می گیرد و ویران می شود.

العالم_عربستان سعودی

این شاهزاده مخالف حکومت بن سلمان در تویتی نوشته "اینها آرزوهای فرعون و پسر بی‌ادبش( الدب الداشر) و (ابو السروالین) است خداوندا! از آنها همچون عزیزِ انتقام‌گیرنده‌ای (به قهر) انتقام بگیر!".

در میان این سکانس ها، لحظه ی ورود یک تانک به مسجد الحرام که شاهزاده خالد بن فرحان در توضیح این صحنه ها می گوید انگار که کارگردان از این صحنه ها از تخریب کعبه لذت می برد!

گفتنی است بن سلمان به (الدب الداشر: خرس بی ادب) در میان مخالفانش معروف است.

این واقعه در سال 1400 هجری به فرماندهی جیهمان العتبی و همسر محمد بن عبدالله القحطانی دو عربستانی وهابی اتفاق افتاد که آل سعود به کمک نیروهای فرانسوی موفق به کنترل و کشتار تعدادی از همراهان جیهمان شدند. مسلمانان کشورهای مختلف آمریکا را مسئول این حادثه دانستند و راهپیمایی های برای اعتراض به این حادثه در پاکستان و بنگلادش تشکیل شد که تظاهرکنندگان به سفارت های آمریکا در این کشورها هجوم بردند.

آل سعود طی دهها سال تفکر تروریستی وهابی را برای تثبیت جکومت خود تبلیغ کردند.

پربیننده ترین خبرها