یحیی سریع: ائتلاف متجاوز بر خلاف ادعای اجرای آتش‌بس، امروز بیش از 10 حمله به مناطق مختلف یمن انجام داده اند

یحیی سریع: ائتلاف متجاوز بر خلاف ادعای اجرای آتش‌بس، امروز بیش از 10 حمله به مناطق مختلف یمن انجام داده اند
پنج‌شنبه 21 فروردين 1399 - 19:09

نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه ای بر آمادگی کامل خود برای مقابله با هر نوع تنش آفرینی دشمن در جبهه های جنگ تاکید کرد.

العالمیمن

به گزارش العالم به نقل از المسیره، سرتیپ "یحیی سریع" سخنگوی نیروهای مسلح یمن، امروز- پنجشنبه- اعلام کرد: نیروهای ائتلاف متجاوز بر خلاف ادعای اجرای آتش‌بس، از صبح امروز تاکنون به حملات خود در جبهه‌های جنگ به‌ویژه در مناطق مرزی ادامه می‌دهد و بیش از 10 حمله به مناطق مختلف یمن انجام داده است.

سرتیپ سریع تأکید کرد، ارتش و کمیته‌های مردمی حملات ائتلاف متجاوز را خنثی کرده و تلفات هنگفتی به نیروها و تجهیزات جنگی آنها وارد ساخته‌اند.

این سخنگو گفت: "نیروهای مسلح بر آمادگی کامل برای مواجهه با هرگونه تشدید تنش در جبهه‌های مختلف تأکید دارد و هرگونه تنش‌آفرینی دشمن محکوم به شکست است."

سخنگوی ائتلاف سعودی در واپسین ساعات شامگاه چهارشنبه از اعلام آتش‌بس یکجانبه در یمن خبر داد و گفت که این آتش‌بس از امروز پنجشنبه آغاز می‌شود و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت و پس از آن قابل تمدید خواهد بود.

در عین حال دولت صنعا در واکنش به این تصمیم ائتلاف سعودی اعلام کرد که هیچ تضمینی برای توقف حملات عربستان به یمن وجود ندارد و احتمال می‌رود که عربستان به دنبال استفاده از قضیه کرونا برای ساماندهی صفوف از هم پاشیده و جبران خسارات سنگین اخیر خود در یمن باشد.

پربیننده ترین خبرها