آمار ابتلا به کرونا در ناو «روزولت» آمریکا افزایش یافت

يکشنبه 24 فروردين 1399
00:43
آمار ابتلا به کرونا در ناو «روزولت» آمریکا افزایش یافت منبعی در نیروی دریایی آمریکا از ابتلای 100 نظامی دیگر حاضر در ناوهواپیمابر روزولت خبر داد.

العالم - آمریکا

شبکه تلویزیونی «فاکس‌نیوز» آمریکا به نقل از منبعی در نیروی دریایی این کشور از ابتلای ده‌ها خدمه ناوهواپیمابر «تئودور روزولت» خبر داد.

منبع مذکور شنبه‌شب به این شبکه گفت که ۱۰۰ تن دیگر از نظامیان آمریکایی حاضر در این ناو به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

پیش از این نیز ۱۵۵ نفر از نظامیان حاضر در ناور تئودور روزولت به کرونا مبتلا شده بودند و مقامات نیروی دریایی آمریکا «برت کروزیر»، فرمانده این ناوهواپیمابر را به دلیل افشای این خبر برکنار کردند.

کرونا علاوه بر این ناوهواپیمابر آمریکایی، ناوهواپیمابر «شارل دوگل» فرانسه را بعد از مثبت شدن تست ده‌ها نفر از خدمه آن زمین‌گیر و مجبور کرد به مأموریت خود در اقیانوس اطلس پایان دهد.

0% ...

آخرین اخبار

بیانیه اعضای مجلس خبرگان درباره تحولات اخیر و مذاکرات


عارف: دستگاه‌های حاکمیتی برای برگزاری آیین وداع و تشییع امام شهید انقلاب در آمادگی کامل هستند


بیانیه "جماعت اسلامی لبنان" در مورد توافق لبنان و رژیم صهیونیستی با میانجیگری آمریکا


نشست مسئولان برگزاری مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی با عراقچی


وزیر خارجه فردا به عراق سفر می کند


متن کامل توافق سازشکارانه دولت لبنان با رژیم اسرائیل


زمین‌ لرزه نسبتا شدید ۶.۱ ریشتری بخش وسیعی از افغانستان را لرزاند


کشته های زلزله مهیب ونزوئلا به ۱۴۳۰ نفر افزایش یافت


یک شهید و ۲ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به لبنان


گزارش العالم از مخالفت لبنانی ها با «توافق چارچوب» میان مقامات بیروت و تل‌آویو + فیلم