کشته و زخمی شدن 3 نیروی امنیتی عراق در درگیری با داعش در کرکوک

کشته و زخمی شدن 3 نیروی امنیتی عراق در درگیری با داعش در کرکوک
دوشنبه 25 فروردين 1399 - 22:09

درگیری دستگاه امنیتی عراق با عناصر تروریستی در یک مخفیگاه داعش در استان کرکوک با کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای دو طرف همراه شد.

العالم - عراق

مرکز اطلاع رسانی نیروهای امنیتی از کشته و زخمی شدن سه نیروی امنیتی این کشور در درگیری با عناصر داعش در استان کرکوک خبر داد.

این نهاد در بیانیه‌ای اعلام کرد: «نیروهای امنیتی عضو مقر فرماندهی عملیات مشترک در استان کرکوک یک مخفیگاه تروریست‌ها را در وادی الشای یافتند که در آن شماری از تروریست‌های داعش بودند».

در ادامه بیانیه آمده است:« یک نیروی مشترک با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش این مخفیگاه را محاصره و با عناصر داخل آن درگیر شدند و شماری از آنها را به هلاکت رساندند».

به گفته نهاد اطلاع رسانی امنیتی عراق در این درگیری‌ها یکی از نیروهای امنیتی کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند و هنوز عملیات در استان کرکوک ادامه دارد.

یک نیروی امنیتی عراق روز یکشنبه بر اثر تیراندازی تک تیراندازهای داعش به یکی از پست‌های متعلق به هنگ اول تیپ 12 پلیس فدرال عراق در منطقه منصوریه الجبل در شهرستان الحویجه در استان کرکوک به شهادت رسید.

در روزهای اخیر هسته‌های مخفی داعش با سوء استفاده از شرایط شیوع بیماری کرونا در عراق حملات خود را علیه نیروهای امنیتی عراق افزایش دادند.

فارس

پربیننده ترین خبرها